onsdag 8 juli 2009

Vackra blommor

Hej på er
Idag har det strulat för oss hela dagen,vår rauoter gick sönder så jag kunde inte komma åt min epost eller Internet, så det var bara att åka och köpa en ny och när vi ändå var i farten så köpte jag mig en egen laptop,så himla skönt att ha en egen dator.

Ja i alla fall så plockade jag in lite blommor till mitt fina glas,det är stjärnflocks och lite lavendel samt några klöverblommor,jordgubbs bladen fick bilda en krans runt det hela.

kram kram på er

ninni


5 kommentarer:

Hanna sa...

Vackra blommor. Skönt med egen dator.
Hanan

Isn't she lovely sa...

Vilken söt bukett och så fint med jordgubbsblad, det har jag aldrig tänkt på att man kan använda dem så, tack för tipset =)
Kramar!

Isn't she lovely sa...

Ps/ Vad är det som gör att inläggen inte uppdateras? Jag tror vi är många här ute som undrar...
Kram igen!

StinasLoppis m.m sa...

Blommor är så ljuvligt .Va kul att du har egen dator nu ,hoppas det var ok att ja blev bloggföljare .Sommar Kramar /STINA

Anonym sa...

Hallå där :-) Tack för besöket och jag har haft en finfin dag. Hoppas du haft en minst lika bra dag.

Kram Benita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...