onsdag 8 juli 2009

Laptop

Halloj på er
Hittade en så vacker bild på nätet idag och tyvärr så kommer jag inte ihåg var,ja strunt samma fin var det i alla fall.
Här ser ni min nya laptop , så himla roligt att ha en egen dator utan sladdar,
ja ni ser en massa sladdar på bilden men det är till musen och till kameran,annars så känner den av internett så jag behöver ingen kabel till det,så nu kan jag sitta i växthuset o på verandan o blogga mm.
Brukar inte skriva hur jag mår,men i dag mår jag skit ska ni veta,
det är så himla jobbigt när man inte mår bra,benen bara skakar och man har en oro i magen som inte går att beskriva, Fy.....
men kram på er alla som kikar in på min blogg,
det är så underbart att få läsa alla era gulliga kommentarer,ni ger mig mycket positiv energi ska ni veta.
ninni

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag skulle oxå vilja ha en laptop, har lånat en förtillfället och sitter just nu bakåtlutat med datorn i knät. Vilken skillnad,tyvärr ska vi lämna tillbaka den snart. Så det blir väl att åka till första bästa teknikbutik :)

Det är inte roligt att ha sådana dagar när man inte mår bra, jag vet. Här går det upp och ner som en berg-och dalbana men det positiva med det hela är ju att snart blir det bättre igen. Så ha det gott, kram Marie

Vitt o Vältummat sa...

Vad kul med en ny egen laptop. Grattis!
Kram/Åsa

Fågel Blå sa...

OJ vilken fin laptop du har skaffat dej....
att inte må så bra, ja det känner man ju till...
det kan vara så vissa dagar, men det brukar kännas bättre......
även om man inte tror det just då...
så brukar det fixa sej.
Godnatt och sov så gott!
Kram Kathrine

Nina sa...

Det enda felet på min laptop är det sega mobila Teliabredbandet... jag blir galen.

Annars är det skönt med en liten dator så man kan sitta precis var som helst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...