söndag 19 juli 2009

Mysväder

Godkväll på er
Ja idag har det regnat här i stort sett hela dagen,var på en skogspromenad med hundarna på förmiddagen och det duggade lite lätt när vi gick men efter en stund stod det som spön i backen och jag hade en vit tunn tröja på mig,och ni kan tänka er hur det blev kunde lika gärna gått toples,tröjan var hur genomskinlig som hällst och det är väl typiskt att man ska möta en hel del människor precis då.
Ja så kan det vara ibland,så nu blir det att vara inne och mysa med massor av ljus,eller hur!?

Då det var uppehåll en stund idag så var jag ut i trädgården och plockade in lite rosor,här en vit ros med spansk mossa runt om.






Lite rosknoppar tog jag på en av rosbuskarna som får ligga här och torka.




Det är så underbart att få plocka in rosor från sin egen trädgården ,och det doftar underbart av dom,så det är bara att passa på och njuta medan det finns.
kram o ha en trevlig kväll
ninni






10 kommentarer:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Men oj, så fint och mysigt du har gjort det hemma!! Jag kan verkligen känna stämningen och doften av dina vackra rosor! Typiskt att man ska sammanträffa folk när det inte är vid rätt tillfälle :p men dina vovvisar var nog glada att få vara ute lite längre..Ha en mysig forts. av söndagskvällen!

Kramis
Elin

Nina sa...

mmm... rosor och ljus. Mysigt! Då kan det få regna bäst det vill :)

Viola sa...

God kväll i stugan..här har det vräkt ned hela dagen och jag har roat mig med att åka och hälsa på ett par bloggares butiker som ligger vid Vätterns baksida..passade bra denna regniga dag..ljuvliga rosbilder du bjuder oss på, ha det så mysigt, kramen

Lantliga drömmar sa...

Ja äntligen hi,hi kan man tända alla ljus och bara mysa =) Nilla

Home No.1 sa...

Hej svejs...haha topless ..hihi..
ja här har det rgnat hela dan...och jag håller med visst är det mysigt inne=)
Kram Annica.

Marie sa...

Här har det också regnat mer eller mindre hela dagen, tur att man kan vara inne och mysa! Jättevackra bilder!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Helena sa...

Vad mysigt det ser ut! Kram Helena

Maud sa...

Härliga bilder att njuta av i regnrusket...
Ha det gott Kraam Maud

Marie sa...

Tack för din tanke det värmer! Cholin, min vän har blivit opererad idag och vad vi vet så har allt gått bra så här långt.
Härliga bilder på rosorna, nästan så man kan känna doften när man tittar på dem.....
Gillar verkligen din soffa! Den är jättefin.
Kram Marie

Hanna sa...

Det ser så mysigt ut med alla tända ljus och så mycket vackra rosor och underbara rosenknoppar.
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...