lördag 25 juli 2009

Symaskinsbordet

Hej igen
Mitt symaskinsbord har fått flyttat ut på verandan och blivit målat vitt iallafall bordsskivan.
Har provat att dekorera det på lite olika sätt.




Köpte årets första bollkryss idag inte riktigt vad jag hade tänkt mig men den får duga,lade i lite silkes papper i min vita hjärtkorg och sen bollkryssen ,så man slipper se den fula krukan .



Så här såg det ut omålat och odekorerat,fy så hemskt.
Ja då har man pysslat lite idag också,jag mår så himla bra när jag pysslar lite det är precis som all ångest bara försvinner för en stund.
Och sen det bästa av allt att få fota och lägga in bilder på bloggen, I Love it.
Snart kommer mitt ena barnbarn Nova hit hon ska sova här hos oss i natt,ska bli så himla mysigt.
Kraaaaam
ninni





9 kommentarer:

Viola sa...

Hejsan,,,gjort som du ...målat skivan vit men behållt det svarta..tycker det är en vacker kontrast och fint har du fått till det..tycker oxå att bloggen verkligen piggar upp..hoppas ni har en skön dag med lilla barnbarnet, kram

♥ Pia... sa...

Se där...att pyssla och göra fint..det är en lisa för själen det..och om man gör såå fint som du gör..ja dåå:)....härligt att du mår lite gott när du pysslar..jag använder min blogg och att pyssla när min tinnitus sliter på mej..det går bra det oxå:)..ha de gött med banbarnet ditt..jag ska passa mitt en barnbarn i morgon..kram..Pia

Brocante sa...

Så fint det ble. Det skal ikke så mye til før det blir fint. Litt psuling og omtanke så blir det vakkert! Ha en fin helg.

MariMaja sa...

Å så lekkert!

Vitt o Vältummat sa...

Så fint det blev! Har också ett symaskinsunderrede på altanen men ingen skiva på än...Får ta mig i kragen!
Ha en bra fortsatt helg!
Kram/Åsa

Maud sa...

Kikar in och vill önska dej en fortsatt bra helg ...med barnbarn och allt!
Kram Maud

Hanna sa...

Åh så fint det blev.
Hanna

Hanna sa...

Så fint det blev.
Hanna

Lilla Rummet sa...

Vad fint symaskinsbordet blev i vitt.
Skönt när barnbarnen kommer och hälsar på.
Ha en skön söndag.
Kramiz Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...