tisdag 14 juli 2009

Målade krukor

Hej
Dom här två höga krukorna köpte jag till en jul för några år sen då var det en röd blomma i och ett rött band runt sen vart det vita blommor och spets band runt,nu är jag trött på det så jag tog och sprutade dom med vit färg i stället.
Och knöt en vacker vit spets runt.




Ja nu står dom i fönstret och det vart inte så tokigt, eller hur?



Den vackra ramen fick flytta till det här fönstret nu tyckte det passade så bra ihop.
jag hade tänkt plocka in lite lavendel i dag men det vart inget med det,har sån tryckande huvudvärk idag,kanske beror det på detta lågtryck och åska som snurrar runt här hela tiden.
kram på er o ha en trevlig kväll!!!
ninni





9 kommentarer:

Anne-Lie sa...

men lilla gumman,vad du jobbar och sliter!!jag tror jag anställer dig som fotograf och skribent,för händer det inget på den fronten!!
Kram på dig
Anne-Lie

Agnes Maria sa...

Du är fantastisk på att få till det vackert !
Man bara njuter.
Ha en fin kväll.
Åsa

Isn't she lovely sa...

Åh så fint det blev i fönstret! Och du, din loppisstol - alldeles, alldeles underbar!!!
Kramar!

Kristall & Pynt sa...

Det blev jättefint, tänk vad man kan förändra med lite färg, fint med spetsen runt.
Ha det gott

Inas sa...

Hej Du!
Vad fina det blev, ha en trevlig kväll och goa kramar Ina

Snuttan sa...

Så fina de blev.
här händer det inte så mycket njuter av sommaren. Börjar snart min semester

Kram
Åsa

Vitt o Vältummat sa...

Det blir verkligen skillnad med lite färg och spets! Hade du inte målat dem så hade du kanske ställt in dem i ett skåp eller nåt..Nu kom dom ju till användning.
Kram/Åsa

Anki sa...

Bara såå fint! Men så blir allt du tar i 'ler'
Vackert med ramen där!

Ha det gott & stora kramen till dig!

Leamarlené sa...

Oj oj så fina krukor. Jätte snygga och ramen passade verkligen med krukorna.

Hoppas huvudverken är över för idag har dom lovat jätte fint väder hela dagen.

kram, Marlene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...