torsdag 23 juli 2009

Provdocka

Godkväll
Vill bara kika in och visa en så fin krage som jag fick tag på för ett tag sedan,satte den på min provdocka så länge.

Ska hänga på en fin klänning och sätta kragen utanpå eller var tror ni.
Ja annars så är det lite så där idag,känner att jag kanske inte ska trötta ut er om hur jag mår,vill att min blogg ska vara en glad blogg som är full av inspiration.
Men igår mådde jag riktigt dåligt och vet inte varför,min man gör allt för att jag ska må bra men det är inte mycke som hjälper när man är så nere och det värsta av allt är att det tar så lång tid att komma tillbaka igen,man blir liksom helt slut för minsta lilla,men jag försöker att göra små saker som ger mig positiv energi.
Ikväll var vi hos min dotter och hennes familj och åt god mat.det var ju trevligt.
kram på er och ha det så gott
ninni

6 kommentarer:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Kära Ninni, det är verkligen tråkigt att läsa att du fortfarande är nere..men som sagt man kan inte alltid vara på topp! Kanske har man allt för höga krav på sig själv, att det kan stjälpa en genom att det tar för mycket energi och kanske då inte har tillräckligt eller får för lite av ny energi som gör att man dalas ner ibland. Livet består av att ge och ta, man kan inte bara ge och ge hela tiden..eller som vissa som bara tar och tar. Jag hoppas att du kommer på fötterna igen, snart! Du verkar ha haft underbara dagar iallafall..din kreativitet har definitivt inte blivit påverkad och hur fin ljusmanschett har du sytt egentligen och sen har du lyckats fyndat så fina saker samt umgåtts med din man, dotter och dina underbara barnbarn!! Tror att man i det läget, är det viktigt att man tar en sak i taget och försöker greppa dem små ting och värdera det i sina tankar..som att solen får en att bli varm i själen och få alla att må gott, det får mig att må bra:P

Ta väl hand om dig!
Många bamsekramar
Elin

Anki sa...

Hej vännen!
Alla har vi våra dagar! Att lätta hjärtat kan göra en väldig skillnad! Bara att veta att någon annan vet...& här är du ju bland vänner! & livet är ju både på gott & ont! Allt kan inte bara vara glatt o skoj hela tiden...inte ens en blogg!
När jag mådde som sämst fick jag rådet att skriva, nu sitter jag med en hel *bok* som jag inte vågar titta i...men nån gång kanske! Hoppas det blir bättre och att du får en fin dag i morgon!

Underbar krage, kommer att bli fin på en klänning! Du pysslar så underbart!

Ta hand om dig & goa kramen!

Maud sa...

Underbar krage ....vilket arbete...förstår att du blev glad när du hittade den...
Önskar dej allt gott...
Kram Maud

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

vacker så!! skulle vilja ha provdockan..tycker de är så vackra!

tråkigt att höra att du är nere...jobbigt, vet hur det är...o min man vet hur det är att föörsöka få en på topp...var ganska så down förra sommaren...det gällar att ta det i sitt egna tempo..o som du sa...små saker som ger positiv energi!
hoppas det snart blir bra...för det är inget kul att känna så!!!

~~♥SmultronPussar från Millan ♥~~

Fågel Blå sa...

Godmorgon idag regnar det här hos mej....
Så idag får man pyssla lite inne!!!
Vilken fin gammal krage, passar ju utmärkt på din fina provdocka, jag sålde sådana i min butik, alltså provdockor.....
Hoppas du får en bra dag!
Ta väl vara på dej!
Kram Kathrine

Vitt o Vältummat sa...

Jag är också svag för kragar. Har flera stycken, bla a en som jag har på en provdocka med klänningen från Indiska.
Lådan på förra inlägget är också i min stil.
Ha det bra
Kram/Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...