tisdag 7 juli 2009

Stolar

Godmorgon
Här regnar det för fullt idag, så det blir en innedag idag med lite pyssel och städning kanske.
Min kära man hjälpte mig att klä om stolarna i köket och matrummet igår,han är en klippa!! ( ibland) fniss...
På den översta bilden ser ni en av stolarna vi köpte på loppis för ett tag sedan som har fått volangkjol och en vacker linne handduk som skydd.
Här köksstolarna som har fått linne tyg på sig

Här mina favorit stolar som också fått linne tyg på sig , å va bra det blev.


Här har jag satt på volangkjolen som jag sytt,skall sy fyra stycken till köket också när jag får lust hmmm...




Idag hoppas jag få paketet med mina fina resväskor som jag köpt av Kathrine med bloggen tant blå,ni vår se dom sen.
kram på er o ha det så gott i dag.
ninni




4 kommentarer:

Viola sa...

Älskar dessa svängda ben och mjuka former, har ju fått tag i ett par som ska med till stan..men vet inte om jag ska måla om dem faktiskt...fina stolsöverdrag du fixat och visst är det fin tmed linne, ha en bra dag, KRAM

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go Morron!:)
Tack för så rar hälsning!!
Vilken härlig parad av vackra stolar!! Jätte fina!!

Ha en strålande tisdag!!Kramisar
~♥Mamma Millan♥~

Home No.1 sa...

Hej svejs vad snyggt det blev gillar stolar med lite sväng på benen och linne är ju aldrig fel.

Kram Annica.

Lisa Marklund sa...

Mysiga stolar du har och vackert blev det när du klädde dom :-)
Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...