fredag 3 juli 2009

Månbord

Månbordet är shabbat och klart,och jag är så himla nöjd med det,här ser ni dom underbart vackra hjulen i mässing.
Har gått på rätt hårt med sandpapper.




Så här ser det ut nu på mitt månbord nu.



Plockade in lite rosor från trädgården,det här är mina favorit rosor dom ser nästan konstgjorda ut för dom är så fina.




Här en skrutig ros i odlingsklockan och lite rosblad utspridda.
Idag ska jag slappa hela dagen , bara ligga i hängmattan o ha det gott.
kramis
ninni






7 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åh va fint månbordet blev Ninni!!!

Ha nu en riktigt skön helg - själv ska jag jobba absolut hela helgen...suck!

Nåja, blir ju ledig sen iaf och snart är det ju semester, wihoo!!

kram!

Fågel Blå sa...

Hej ninni, oj vad fint månbordet blev.....
Kan förstå om du blev nöjd med köpet....
Idag skall jag åka till grannstaden och shoppa....
Känner att jag behöver lite inspiration....
Får se om jag hittar några godbitar
Kram Kathrine

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Det gör du rätt i, att slappa det gör en gott! Speciellt efter det jobb du har gjort på månbordet, supergulligt! Alltid lika kul och spännande att se resultatet..ha det så bra liggandes i hängmattan med en härlig inredningstidning, det är den perfekta dagen :P

Kramisar
Elin

Lilla Rummet sa...

Vad fint bordet blev. Jättefin färg på rosorna.
Låter härlig att slappa i hängmattan.
Ha en skön helg.
Kramiz Britt

Anki sa...

Tack för tipset! Har sett så mycket fint från Madam Nyberg i olika bloggar...visste inte att hon skickade!
Vad fint månbordet blev! & du har dekorerat så fint! Vad är det för rosa ros...helt underbar! Letar faktiskt efter rosa...nån sa man skulle planta rosor på hösten, så jag har tid på mig då!!

Sköt om dig i värmen! Kram Anki

Viola sa...

Vilken förvandling utav dina fynd...blev verkligen hëlt ljuvliga, lyckos dig !

Önskr en skön fredagskväll...nu ska här ätas sen middag, kram

Anonym sa...

Oh va läckert månbordet blev!!
O vad heter den ljuvliga rosen??
Helt underbar...o vi som ska köpa rosor till en rabatt..hoppas du tipsar om sorten?!
Ha en mysig helg
Kram
EwaR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...