tisdag 28 juli 2009

Trädgårdens blommor

Hej på er
Plockade in lite av blommorna från trädgården i dag,vita rosor ,klematis,och lite lavendel vart det den här gången.


Dom fick samsas i den fina kannan i emalj.



Min murgrönsviol har jag planterat i en zinkkanna och den växer så det knakar i den.







Å jag älskar dessa murgrönsvioler det är så underbart vackra blommor på dom.
Ja idag har det regnat här hela förmiddagen men nu har det spruckit upp och solen har tittat fram lite.
Kram på er alla o ha en fortsatt trevlig dag
ninni






5 kommentarer:

Nina sa...

Har ju ingen trädgård längre, tittar på dina bilder och njuter.

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Oj, vad du har hunnit göra massor av saker på så få dagar! Vet ju inte var jag ska börja..:P ALLT ÄR JÄTTEFINT! Vad fint badrummet blev, härligt romantiskt vitt! Blommorna helt underbara, när jag såg dem kunde jag tyda att du verkar må bättre å mycket riktigt, när jag skrollade ner så skrev du det. Det gör mig riktigt glad!!Välkommen tebaks! Å på det har du fått din favvotidning å självklart är det passande med ett glas rött, vilken dag har ingen betydelse..drick, ät å må bra:P

Mina dagar på loppisen har varit lyckad, jag är så nöjd!

Många glada bamsekramisar
Elin

Hanna sa...

Så fina trädgårdsblommor, underbart.
Hanna

Vitt o Vältummat sa...

Så fina blombilder! Fräckt att plantera i kannan.
Ha det bra
Kram/Åsa

Amanda sa...

Så mycket fina blommor, jag älskar blommor! :)
Kram Amanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...