fredag 10 juli 2009

Målartagen

godmorgon på er
Jag har varit i målar tagen,ja målat o målat kanske man inte kan säga jag tog fram sprayburken till den här fina lyktan och så här fin vart den.



Så här såg den ut när den var omålad fint det med men nu är den vit och jag blev hel nöjd med det.
Svängde in på plantagen härom dagen , hittade inget särskilt där men den här fina skylten fick följa med hem,29.- kostaden den.


Visst är den fin !?




Jag har dekorerat denna fina ljusstake med en brosch som kommer ifrån min mormor Elsie som inte finns med oss längre.
Men tänker ofta på henne,hon var så himla gullig.






Idag hoppas jag kunna åka på lite loppis med min kära man om han kommer hem vill säga,han åkte nämligen iväg för att fiska med några vänner,dom åkte redan i onsdags så jag hoppas han kommer i skaplig tid idag.
kram på er o ha det så bra idag!!

ninni

4 kommentarer:

Kristall & Pynt sa...

Så söt Ljuslykta, och fin skylt.
Kram Sofia

Anki sa...

Jättefint...som vanligt!
Visst är det fint med små ting från dom nära o kära som inte längre är med oss!

Hoppas du kommer iväg på loppis & får en fin helg!
Kramelikram!

Viola sa...

Alltid fina saker du gör om...hoppas nu att du kom iväg på loppis, själv har jag varit loppissäljare hela dagen och så himla kul det bara är...ha en fin helg, kram

Brocante sa...

Hyggelig med forandring - og fint ble det!
Ha en hyggelig helg med masse kos og hygge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...