fredag 1 maj 2009

Charlie

Hej
Jag måste bara visa vårat lilla barnbarn charlie 2,5 år som har en egen fyrhjuling som han älskar att åka på, morfar krille
har strypt gasen så den går jätte sakta fram , ja han måste få lära sig att gasa och styra först innan han får åka fortare sen måste vi köpa en hjälm åt honom så han åker säker fall olyckan skulle vara framme,men visst är han go och om han fick bestämma så skulle han sitta där dygnet runt,han kommer nog bli en riktig motor kille av honom.
kram
ninni

5 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!

Vilken cool kille.... Ska inte visa denna bild för min 3,5 åring... Ja du förstår nog varför. Ha en fartsatt trevlig helg och goa kramar Ina

Unknown sa...

Vilken go kille! ser ut att tycka om det där! Ha en riktigt trevlig helg! Kram Lenita

Hulda sa...

Det var virkelig en liten tøffing. :) søtt!

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej.
Nu var det ett tag sen jag var in här och tittade, jag blev inte besviken, du har så fina bilder.
De två bilder du har här under är väldigt fina, man vill genast ha en sån kupa av korg.
Vad gullig liten kille som kör fyrjulig, det är mycket klokt att vara försiktig, man är ju rädd om dem.
Vi har haft tre stycken här i dag i byn som kört fram och tillbaka, de var ju större, och det har varit ett fasligt liv, och ungarna har haft jätteroligt.
Soligt har vi också haft.
Ett helt underbart väder.
Vika vackra kläder du har man blir så sugen på att köpa.
Ha det bra.
Kram Zara

Mitt hvite hus sa...

Hei

Hvilken tøffing... herlig pode på firhjulingen


Klem =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...