söndag 17 maj 2009

Hammare

Hej på er
Ja nu är det slut letat efter hammaren,jag har köpt en egen ,jag blir så frustrerad av att springa runt o leta efter hammaren , ut i garaget ner i källaren och hit o dit,fy vad jag tycker att det är tråkigt så ibland kan det att flera månader för mig att sätta upp en tavla,men nu ska ni se att det blir fart på tavel spikarna.
Man kaninte säga annat att den är för gullig med blommor o allt och inte nog med det så är det inbyggda skruvmejselar i skaftet både små stora och stjärnmejsel helt super bra och nåde den som tar min hammare så jag inte hittar den hi hi...

Här ser ni underbara plättar i luften i min mosskruka som jag kallar den för.
Mina underbara barnbarn har varit hos oss och grillat idag och lilla charlie har kissat på en pinne i skogen,han var överlycklig för att han kunde stå och kissa alldeles själv,goa killen 2,5 år.
Men du blir det att slänga sig i soffan för lite vila,huvudet spränger just nu.
Imorgon ska jag visa lite av vad jag köpte igår på min lilla runda.
kram på er
ninni

4 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Men gud så söt hammare!!! Hoppas du får ha den ifred!!! Kram

Elin sa...

Åh det var verkligen en riktigt fin hammar och så smart... Den kan verkligen ligga framme då den är så söt. Och plättar i luften är en av mina stora favoriter och krukan den står i är bara så fin...

Många kramar
Elin

Snuttan sa...

Vilken häftig hammare

Kram
Åsa

Unknown sa...

Hejsan!
Hihiihi så söta de är 2 åringarna! Med deras "jag kan själv" känsla så brukar de allt lyckas med det mesta och oj så stolta de blir då! Fin hammare du införskaffat, jag har liknande sax och måttband...hihi
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...