måndag 25 maj 2009

Äppelblom

Halloj på er
Men idag har det varit varmt här i Gävle,man svettas som en tok men skönt är det.
jag plockade in en kvist av äppelblommer i dag och ställde bredvid sängen , det är nog den finaste blomma jag vet så himla fin.

Sen vet ni vel att magazin nr 3 har kommit ut från jeanne d arc living ett riktigt bra nummer med massor av inspiration.

Jag var på madame nyberg i dag och köpte mitt ex av tidningen sen vart det en sak till men det visar jag i morgon.
kram på er och ha en trevlig kväll
ninni


11 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Ojj har den kommit nu. Då väntar den kanske hemma i brevlådan...

Har velat ha ett äppelträd sedan vi köpte torpet. Kanske blir det äntligen av i sommar.

Kram Viveka

Vitt o Vältummat sa...

Jag har beställt ett ex från Hjortgården. Ska bli spännande har inte läst den tidningen innan.
Ha en bra kväll
Kram/Åsa

Anonym sa...

Hei:)
Er sååååå enig med deg, epleblomsten er så skjønn:)) Fine bilder du viser:)
Åh, heldig deg som allerde har fått tak i og tittet i nr 3 av magasinet Jeanne d'Arc Living...gleder meg masse til det kommer her også:))
Ha en fin mandagskveld!
Klem

Anonym sa...

Hei igjen:)
Så utrolig flott soverommet deres ble...helt lekkert:))
Klem

Hanna sa...

Så fina bilder!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Unknown sa...

Å så fint ert sovrum blev!
Alldeles jättevackert, ser mycket lugnt å skönt ut att sova där.

Du är såå himla duktig på å fixa fint du. Jag har väldigt svårt för att fixa till oss själva, fattar inte varför ...

ha en skön kväll,
kramar Malin :)

Ida sa...

Håller med, äppelblom är underbart. Vad bra att du tipsade om magasinet. Det måste jag verkligen åka in och köpa nu i veckan. Grämer mig fortfarande över att jag missade det första numret.

Ha det så gott. Kramar Ida

Marie Glader sa...

Vilken mysig blogg du har, fina foton.

Märta sa...

Vad fina bilder du visar! Var hittar man magasinet Jeanne d'Arc Living? Tacksam för svar, måste man skicka efter eller går den att köpa i ngn butik! Ha det så gott! Märta

Elin sa...

Åh så härligt med äppelblom... helt underbart att ta in en kvist och njuta av... Så kul att ni haft så vackert väder...
Hoppas det håller i sig...

Många kramar
Elin

Gårdsromantik sa...

Attans att man bor så långt upp i norr...
då kommer väl mina magasin till butiken idag;-)

Kram Maud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...