torsdag 7 maj 2009

Skadad hund




Hej på er
Den här dagen vart inte som jag hade tänkt mig,mina båda hanhundar Emil o castro rökihop med dunder o brak så lilla Emil vart lite skadad i underkäken,3st utav tänderna fick veterinären blocka bort och sy ihop där, så nu blir det penecelin för Emil i 10 dagar,ja det vart ingen härlig dag med lilla charlie som jag hade tänkt , nedrans också.
Men det var tur att det inte blev värre en så,men slags målet vart dyrt hela 1670.- tänk va mycke roligt man hade kunnat gjort för dom pengarna.
Ja ja nu är det som det är bara att ta nya tag.
Jag har i alla fall köpt nya blommor till zinkfatat 2 st plättar i luften och 1 murgrönsviol,så härliga blommor.
kram på er
ninni


6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

uff a meg da... ikke kjekt...ja vi vet hva vi skal bruke pengene på vi som har dyr... Håper det går bra med han...
Klem O=)

Anonym sa...

Hei:)
Oi, stakkars hunden din, trekke tenner og sy...uff, men godt det ikke gikk enda verre.
Så nydelig du hadde pyntet med dine skabeloner:))
Ha en flott torsdag!
Klem

Tankar tar tid sa...

Oj ... ingen rolig dag för dig : (

Zink tillhör en av mina passioner tillsammans med fattigmanssilver och gammalt glas.

En sån viol som din har jag också ... tänk på att vattna ordentligt så att den inte torkar ut ... höll på att ta livet av min men den klarade sig tack och lov ; )

Kramar Christina

Anonym sa...

Åh stackars hundar då. Inte lätt att be dem hålla sams.. Tyvärr händer sådant. Inte roligt med räkningen bara ;-/ Men vad gör man inte?

Viola sa...

Så himla trist...inte roligt när sådant händer, hoppas dom håller sams ifortsättningen, har ju själv haft flera hanhundar samtidigt men det har funkat ganska bra...hoppas det ordnar till sig...kram

Levindas Värld sa...

Nämen fy otäckt, stackars lilla Emil... Men tur det inte blev värre som sagt var och tack till alla de som bestämmer sig för att bli veterinär!

Måna härliga bilder du bjuder på Ninni, så mysigt att få poa omkring :)

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...