fredag 29 maj 2009

Anna örnberg

Halloj på er
Igår fick jag hem boken som Anna örnberg skrivit,den var underbar med massor av inspiration,jag beställde min från adlibris för 129.- ink. frakt det var bra pris tycker jag.


Dom här fina blommorna plockade mina gulliga barnbarn in till mig igår innan vi skulle åka på utflykt,så jag satte dom i min glas strut som hänger i köksfönstret.


Så här glad var Charlie när vi skulle stanna och köpa festis , ja vi tog oss en utflykt till dalarna igår närmare bestämt till lager 157 i sågmyra där dom säljer billiga kläder sen finns det en hel del andra mysiga butiker där också,det blev inte så mycket handlat,köpte lite tröjor till gubben och ett par linnen till mig,sen köpte jag ett jätte fin jacka till Charlie och två tröjor till Nova gumman.



Här ser nu gulliga Nova i bilen på väg dit,vi började med att äta en god pasta sallad där när vi kom,sen vart det lite fika innan vi åkte hem,vi hade en fantastisk dag men oj va jag var trött när jag kom hem vid 17 tiden , en sån här dag kan var otroligt tröttsam för en som är utbränd men roligt var det och det är så mysigt att få en hel dag med barn barnen.
Ja ha nu en skön dag i solen för det verkar bli fint idag och hela helgen.
kram
ninni




3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig utflykt!! O söta barnbarn. Blir lite sugen på den där boken... Ha en bra pingst! o njut av det vackra vädret som vi tycks få, ler. Ha det gott. Kram Lenita

Helena sa...

Den boken ska jag också införskaffa, bra pris du hittade! Ha en bra dag! Kram Helena

Vitt o Vältummat sa...

Den boken ska jag beställa. Tack för tipset. Du är en riktig personal shopper. Har alltid bra köptips
Ha en bra dag
Kram/Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...