måndag 18 maj 2009

Luffarslöjd


Godmorgon på er
Ja idag visar jag några av mina nya inköp som blev i helgen,den här fina anslagstavlan eller vad man nu kallar den för fick följa med hem från Madame Nyberg.

Sen blev det två skärbrädor i porslin från Tant Elwira,helt underbara tycker jag
och det goda brödet som ligger på en av dom har Anna-Lena på Madam Nyberg bakat , jag kan varmt rekommendera detta bröd som är världens godaste bröd ja jag överdriver inte det är verkligen det godaste brödet jag någonsin har ätit,så har ni vägarna förbi så sväng in vet jag o köp det där fantastiska brödet i henne butik.


Sen köpte jag en gammal vatten kanna på Madame Nyberg också men den visar jag sen.
Kram på er
ninni



2 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

vilka fina saker du köpt. Samma goda smak som jag ser jag...haha. (har alla dessa saker också)

Ha en fin dag vännen

Kram Viveka

Ida sa...

Vad vackra saker du inhandlat. Älskar porslinsbrädor, de står högt upp på önskelistan just nu, men det är inte lätta att få tag i. Ha det så gott.
Kramar Ida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...