söndag 5 juli 2009

Lejlas filmjölkslimpa

Halloj på er
Det här brödet ska ni prova baka tycker jag,Lejlas filmjölks limpa bakad på bakpulver och behöver ej jäsa , det går otroligt fort och är otroligt gott.


Har haft i torkade aprikoser och valnötter i som jag skar och hackade i små bitar.


Receptet hittar ni på recept.nu
rekommenderar detta varmt!!



Lite nyheter från jeanne d arc living som vi vill ha
eller hur?!




Kolla in vilken härlig plåt kista , hur läcker som hällst.





Här nog den snyggaste spegel jag någonsin sett.
VILL HA !!!






Här en lika snygg byrå,visst är det underbart fint?!
ha nu en trevlig kväll
ninni







6 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Den goda limpan måste jag prova, tack för tipset !!
Vilka fantastiska saker du visar, spegeln är ju bara för underbar !
ha det gott.
Kram Åsa

Home No.1 sa...

Hej svejs ja visst är de underbara de nya tingen från danskerna men ack så dyrt bara...kram Annica.

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Nybakad bröd både doftar härligt gott och det smakar ypperligt underbart!! Vilka fina saker, håller med dig..jättefina!!

Vad kul att du gillade mina börsen:P Det är så himla kul och virka!

Ha en trevligt kväll!
Kram
Elin

Kristall & Pynt sa...

Så många fina inlägg jag missat här hos dig, den där krukställningen är jättefin, du har så bra smak.
Ha det gott
Kram Sofia

Fias Drömmar sa...

Oj så god limpan ser ut!!!
Måste prova baka det snart =)
Alltid lika fint hos dig =)
Kram Fia

My Lovely Things sa...

Ja det brödet är så gott.har gjort nått liknande!!

Vilka fantastiska nyheter från Jeanne d arc..

ha det så gott..

kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...