fredag 24 juli 2009

Rosor

Hej på er
Jag vill börja med att tacka för alla uppmuntrande kommentarer och framför allt alla kloka ord,jag tror att det känns bättre idag även om jag känner en gnolande känsla i magen.
Bloggen ger mig otroligt mycket positiv energi och tycker fortfarande att det är lika roligt med bloggen.
Ja som ni ser så har jag ställt ner mina små flaskor i den ny fyndade plåtlådan med rosor från trädgården.


Ååå jag älskar denna shabbiga låda som vart min för en hundring.
Kram o ha det så gott alla goa människor
ninni



3 kommentarer:

Viola sa...

Ville titta in och önska en skön sommarhelg...visst är bloggen en underbar plats som ger så mkt positiv energi, många kramar från Viola

Anki sa...

Vill oxå bara önska dig en fin helg!
Lådan är helt underbar & rosorna, mmm...är väldigt svag för rosa rosor!

Ta hand om dig! Största kramen!

Mioora sa...

Bra, fortsätt med bloggen. Jag njuter av att se dina fina bilder varje dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...