tisdag 7 juli 2009

Mina resväskor har kommit!!

Halloj där
Var till posten idag och hämtade mina fina resväskor som jag köpt av Kathrine som har bloggen Tant Blå.
Ett vacker kort skickade hon med,tack snälla du.
Lite lavendel på lösvikt kom också i blevlådan från Kathrine,
I love lavendel!!!


Ja så här ser dom fina resväskorna ut,jag är super nöjd med dom.










Pyntade dom med lite kläder och pärlor så klart,jag tror jag ska förvar dom fina gamla resväskorna på mitt klädskåp i sovrummet,ja vi får se.





Vackert är det iallafall !!!
Många kramar från mig till er som kikar in här !!!!
ninni















2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej vad roligt att du fått väskorna och att du var nöjd med dom, blir så glad när man kan göra någon annan glad.......
Fina bilder du tagit och arrangerat med väskorna, kul att du tyckte om korten och lavendeln...
Ha en bra kväll!!!
Kram Kathrine

Maud sa...

Underbara väskor ....blir nästan avundsjuk...
Får leta ...så hittar nog några fina...
Ha det gott
Kraam Maud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...