fredag 24 juli 2009

Handledsvärmare

Hej igen

Jag var ut i brevlådan alldeles nyligen och kolla vad som låg där,mina otroligt vackra handledsvärmare från odd molly,nej jag bara skojar det är en otroligt duktig tjej som heter Ann-Louise som har stickat dom till mig.

Det är jag som agerar modell och min man som är fotograf .


Jag är mer än nöjd ska ni veta och om det är någon som är intresserad så finns dom att beställa i dom flesta färger. skicka bara ett mail till

A-L.Design@telia.com

Priset är 100.- inkl. frakt.

Tack snälla Ann.Louise,jag är mer en nöjd.

kram

ninni





7 kommentarer:

Marie sa...

Ja de var vekligen vackra, ska kanske beställa ett par, vad tar hon för dem?

Ha en fortsatt bra helg, kram Marie

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej vilka fina handledsvärmare!! Perfekt då fick du vara modell idag :P Hoppas du inte hade lika mycket regn och åska som vi i Shlm hade igår kväll..satt och virkade för fullt då kan jag ju säga:P

Jag förstår vad du menar med att bara ge och svårt att ta till sig något tillbaka. För många tar saker o ting för givet, ibland är det medvetet, ibland är det omedvetet..kanske många anser dig som en stark person, som alltid finns för en på alla sätt, att det är lätt att glömma bort att du är en person som oxå behöver få det tillbaka.

Att du inte kan ta emot och känna dig värd, har med självkänslan och ovana och för att du jämt vill alla väl, att det kanske inte finns utrymme att ge tillbaka. Tror oxå att det har med hur man själv har blivit fostrad, hur man ska bete sig och prestationskravet att alltid vara duktig, lika mycket gäller det som att folk har lättare att ge kritik än att ge positiv beröm till andra. Säkert många i din omgivning har inte sagt så mycket till dig, utan anser att du redan nog vet om det..ja, åter ta för givet..och för att du alltid ger så mycket. Vad som är viktigt är att du övar med att ta emot beröm eller en gåva, att tillåta öppna inom dig. Vet att det kan kännas lite olustigt i början men det gäller väl i allt som man inte är van vid. En annan sak är att våga sätta gränser och inte låta vissa ta för mycket av din energi utan ha dem som kan ge dig tillbaka och hålla dem nära. Jag håller tummarna att du ska må bättre, mycket snart! Jag finns här som en bollplanka för dig :P om du vill såklart! Jag tycker det är helt okej att man delar med sig sina känslor och tankar, för det hör ihop med allt man gör i livet.

Lova mig att klappa dig även din man om kinden lite då o då, påminn att du är värd som indivd, som mamma, som fru, som mormor och som inspiration till många av oss bloggare..som mig:P och helt solklart en mycket duktig kreativ hantverkare!

Många kramar
Elin

Nina sa...

Underbara!

Agnes Maria sa...

Självklart skall jag beställa !!
Vilket bra pris ! och dom är ju bara för ljuvliga !
Så fin du var i dom.
Kramen Åsa

Lallis - liv och leverne sa...

OJojojoj! vad fina:)
kram Lallis

Agnes Maria sa...

Hej igen vännen !

Har försökt maila henna ang. pulsvärmarna, men jag får bara tillbaka mitt mail, kan det vara fel adress eller något annat ??

Kramen Åsa

Agnes Maria sa...

Tack för det !!
Nu har jag beställt.
Ha det gott.
Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...