torsdag 30 juli 2009

Sovrummet

Halloj på er
Ja som jag nämnde igår så var jag och köpte nya sängkläder,det vart vita med spetskant på.
Lampan har jag dekorerat med en fin brosch från jeanne d arc living.




Här ser ni den underbara spetskanten på sängkläderna som för övrigt kommer från Åhlens.



Min gamla mjölsäck får ligga vid fotändan som dekoration .
Härligt med nya sängkläder,har haft samma länge nu dom mönstrade från jeanne d ark living har hängt med ett tag nu bara tvättat och bäddat i med det samma.
Har gosat med mina barnbarn en stund i dag och i morgon åker vi till furuviksparken för en härlig dag med picknick,hoppas på bra väder.
kraaaaaam
ninni





2 kommentarer:

Amanda sa...

Sängkläderna var jättefina, och vilket fint sovrum! :)
Kram Amanda

hemma hos lilla mej sa...

Vad snygga sängkläder.Dom var gulliga .Fint sovrum du har.Ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...