måndag 20 juli 2009

Äppelkrans

Godkväll
Vårat äppelträd hade tappat en hel del äpplen som låg på marken så jag plockade in lite små äpplen och gjorde en äppelkrans.
Hängde upp den på mitt gamla fönster.

Klippte remser av linne tyg som dekoration,man kan ha vilka band som hälls som tex. spets ,vitt linne eller sidenband ja listan kan göras lång.


Den håller sig nog fin i en vecka skulle jag tro,hänger den ute så håller den sig fin längre.



Men har ni sett, när min man öppnade garaget nu på eftermiddagen så hade den här sötnosen lagt sig för att ta en tupplur,visst är han gullig och han sov så sött medans vi fotade honom,men nu har han gått ut i trädgården där han hör hemma.
ha en trevlig kväll
ninni





7 kommentarer:

Kristall & Pynt sa...

Så många fina inlägg,helt underbar soffa du har, gillar äppelkransen, och vilken liten sötnos.
Kram Sofia

Nina sa...

Vilken söt igelkottis... och äppelkrans!

Penseldraget sa...

hej
tack snälla för din gulliga kommentar =) så otroligt mycke fint du visar på din blogg. Här måste jag stanna en stund till =)
kram pia

Ewa sa...

Hej, vill bara tacka Dej för din härliga blogg, Hoppas du känner hur du inspirerar!!
O igelkotten är så söt..vi har en vi med , han bor under trappen till vårt gatukök o får lite godis då o då!
Ha det gott
EwaR

Märta sa...

Vilken fin ide´med äppelkransen! Det ska jag nog försöka mig på någon gång. Ha det så gott!
Kram! Märta

Love Your Homes sa...

Det var väl en söt liten rackare som tjuvsov ho er...det har man ju inget emot.

Huset du såg hör till Dala Floda värdshus, som också har en egen hemsida. Riktigt hemtrevligt med en vacker genuin miljö runtom.

Ia

Snuttan sa...

Vilken undrbar äppelkrans du gjort.
Söt öiten kotte i garaget

Kram
Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...