torsdag 16 juli 2009

Lavendel

Hej
I går plockade jag in lite lavendel och gjorde en fin lavendelkrans,å vad jag älskar lavendel det är så himla fint och lucktar så gott.
Jag hängde upp den på min fina gamla dopklänning.

Vacker spets knöt jag fast på den fina kransen .







Man kan inget annat en älska dessa underbara lavendelblommor.
Idag ska jag och min kära man åka till öregrund på motorcyckel med några vänner som också har motorcyckel.
vi stannar nog där och äter lite god mat,det är välldans mysigt att sitta där vid vattnet och äta.
Hoppas nu på att det blir fint väder hela dagen.
kram på er o ha det så bra ni bara kan.
ninni




12 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej o tack såå för din hälsning!

Ooo sååå ackertt!! Här har du en till so äälskar lavendel..så mycket man kan göra med den!!!!

~~♥Kramisar Millisss!♥~~

Hilde Heimdal sa...

Oi så nydelig den kransen ble :o)

Viola sa...

En underbar krans Ninni, kan tänka att den luktar ljuvligt..ha en härlig dag ...vad mysigt det låter...men det är svårt att shoppa loss med en motorcyketl..:) finns ju så fina butiker där...kramen

LIVS LYST sa...

Virkelig bare kjempe nydelig!!

Hilsen Liv

Lisas torp sa...

Åh, vilken vacker krans och med spetsbandet blev den ännu vackrare!
TACK för titten hos mej!
Ha en härlig dag!
Kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Hej och vilken ljuvlig krans du gjort, vad du är duktig syr och fixar!!!!!
Är det svårt att göra en krans?
Har lavendel i trädgården!
Hoppas du får en mysig dag i Öregrund.
Kram Kathrine!

Vita små hjärtan sa...

Å vilka fina rena bilder!!
Kram Agnetha

Nina sa...

Underbart!

Men var hittar man så mycket lavendel att det räcker? Det undrar jag och kikar på eländet på balkongen som bara givit några blomstjälkar.

Anna-Lena sa...

Vilken vacker krans du har gjort. Ljuvliga bilder! Blir lite avundsjuk på alla som kan göra vackra kransar. Själv är jag tyvärr urdålig på det. Gissar att övning ger färdighet så jag bör kanske försöka träna upp mig.

Önskar dig en skön helg!

Kramar Anna-Lena ♥

Vitt o Vältummat sa...

Jag älskar lavendel! Ska försöka göra en krans men jag är inte så haj på det:-)
Kram/Åsa

Anonym sa...

Lavendel är helt underbart! Jag älskar färgen och doften. Jag har också bilder på blommorna idag.
Krams!

Isn't she lovely sa...

Det var verkligen en jättesöt krans du pysslat ihop. Kan tänka mig att det doftar gott nu :o)
Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...