torsdag 9 juli 2009

Månbordet

Halloj på er
Jag har nu flyttat in mitt andra månbord som jag hade i garaget,hade tänkt sälja det men har nu ångrat mig och det har nu fått flytta in under min tallrikshylla i matsalen.
Det här lilla bordet stod där tidigare.
Å så här fint vart det med månbordet där istället,vilken tur att jag inte fått det sålt för då hade jag ångrat mig,det här passar mycke bättre.

Det lilla spånkistan som jag fått efter min mormor får stå under bordet där jag kan förvara lite filtar mm.


Kramis igen!!!
ninni




11 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Å vad mysigt o fin du dekorerat på bordet!!!
Kram Agnetha

Floras Kulle sa...

Tänk, det är något speciellt med månbord!
Tallrikshylla verkar dock stört omöjligt att hitta i stor storlek till ett vettigt pris...
Så jag är riktigt avis på din!
Jättefint blev det i alla fall.

Kramar i regnet:
Annette

Märta sa...

Vilket fint månbord du har!! Blir faktiskt lite avis. Men här får inte inhandlas några mer möbler förrän jag har fått ordning här. Det har nog smygit sig in ett stavfel i din länk på inredningsbloggen så det går inte att länka sig vidare till dig den vägen.
Ha en skön kväll! Kram! Märta

Anki sa...

ÅÅÅÅh, så fint! Du arrangerar allt så vackert!
Vill oxå ha ett riktigt månbord! Om jag bara hade plats, men nån gång så 'ler'

Kram Anki

Anki sa...

Söta goa du! Du är inte så tokig själv & du ger mig massor av inspiration 'ler'

Kramen!

StinasLoppis m.m sa...

Det bordet gjorde sej jätte bra där ,tur att du inte hade sålt det Kramkram/STINA

Katta sa...

Tur du inte sålde månbordet. Det passar ju jättebra där och de är ju ett par ändå. Kram Katta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

jättefint månbord!!!Så fina saker du har o vackert hem så!!!!

Kram Millan ♥

Kristall & Pynt sa...

Det är jättefint tur att du behöll bordet.
Kram Sofia

Bygatan sa...

Det blev ju hur bra som helst!

Skylten kommer ifrån Ylva Skarp, jag har haft den i några år så jag vet inte om hon har såna kvar.

Ha det gott, kram

My Lovely Things sa...

hej !!

Vilket jätte fint månbord..

Så fina ben och så trevligt med hjulen..

Ha det så bra..
krma Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...