onsdag 22 juli 2009

Ljusmanschett

Godkväll
Har haft en väldigt trevlig dag med mannen, barn och barnbarn,varit på en hel del loppisar och inredningsbutiker och fyndat en del fina saker.
Här ser ni en ljusmanschett som jag sytt till en lite större ljusstake kommer att sy upp så småning om och lägga upp i min bloggbutik fall det är någon som är intresserad .
Ja annars så har jag mått skapligt idag ,men när jag kom hem så kom allt över mig igen,förstår inte varför jag mår så här dåligt ibland så himla jobbigt när man liksom inte vill finnas till,tårarna bara rinner ner för mina kinder ljust nu och det känns väldigt tungt och jag vet inte varför jag skriver detta men det är kanske för att jag behöver det,skulle ge hur mycket som hälls för att få må bra och känna mig stark.
Kram från en väldigt ledsen person.
ninni



7 kommentarer:

Emma sa...

Tack själv! Vi hade super mysigt!!! =)

Maud sa...

Vilken vacker ljusmanchett....så ljuvlig...det kommer att finnas intresse,helt klart....
Vad jobbigt för dej att må så dåligt...känslan av att inte vilja finnas till...outhärdlig smärta i själen...
Har du någon att prata med...någon kontakt...som kan vara en bro över mörka vatten...???
Önskar av hela mitt hjärta att du har det....
Kram Maud

Kristall & Pynt sa...

Så fin ljusmanchett.
Så tråkigt att du mår så dåligt, hoppas du mår bättre i morgon.Vill bara säga att jag tycker du har en jättefin och inspirerande blogg.
Ha det gott
Kram Sofia

Anonym sa...

hejhej!! tycker du gör väldigt fina saker o jag tycker så mycket om att läsa din blogg!!!Har inga bra ord till tröst när du känner som du gör men ett vet jag: det är helt rätt vräka ur sig när man mår dåligt!! Jag hoppas att det vänder o du snart för känn adig starkare!! mvh Åsa.

Mitt hvite hus sa...

Hei kjære Ninni..
Så leit å høre at du sliter og har det vondt... håper du har noen du kan snakke med og kan gi deg litt trøst og forståelse.
Her har du hatt mange flotte innlegg siden sist...jeg har stor kost meg... ditt hjem er en drøm...og du har så amnge fine og sjarmerende ting..og alle de fine tingene du gjør selv...du er kjempeflink...
Så håper jeg at dagene dine blir lysere snart..
Varm klem Kerstin

Viola sa...

Hej vännen, vet inte vad jag ska skriva, blir så ledsen när du inte mår bra...men jag kan tänka mig att vi är i ungefär samm ålder och det är ju mkt som händer i kroppen dessa år..har oxå fått känna på detta från och till, hoppas att det vänder snart och glädjen kommer tillbaka, sänder över en stor varm kram, din VIOLA

Anonym sa...

Men gumman mår du så dåligt. Om jag bara kunde hjälpa dig hade jag gjort det. Hoppas att du kan känna lite tröst genom bloggen att man tänker på dig.
Jag tycker det är bra att du skriver ner att du inte mår bra.
En stor varm kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...