lördag 11 juli 2009

Loppis fynd

Hej på er
Ja igår åkte jag och min krister på en liten loppis tur och det här var vad vi kom hem med,två gamla träramar som jag målat vita,glömde att ta en bild på dom innan dom vart målade,men en hundring fick jag betala för båda.
Lite smörknivar blev det också närmare bestämt 9 st för 40.-
och det behövde vi verkligen,hade nämligen väldigt dåligt med smörknivar då mina små hundar har varit och tagit dom när diskmaskinen har stått öppen och tuggat sönder dom,ja dom var i trä så det vart inte mycke kvar av dom.


Ett vacker gamalt örngott fick jag med mig hem också för 20.-.











Det får ligga på min stol som skydd på dom nya volangkjolarna,min kära man hittade också fynd nämligen en borrmaskin, hmmm.... ja dom är som dom är våra käraste, eller hur!?
Ha nu en trevlig lördag!!!
kram
ninni





11 kommentarer:

Such a Wondrous Place this Faery Space sa...

Great place dear! Blessings.

LantlivsAnette sa...

Ohhhh ljuvligt, tänk ändå vad man kan hitta fina saker..jag visar idag ett fynd jag gjorde...kika in sen..
Ha nu en toppenhelg
Kraam Anette

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

oj så fina loppisfynd,..vackra gamla bestick!!


varför hittar adrig jag några fynd för;)))

Trevlig Helg!!
~~♥Kram Millan♥~~

Citroner och Maränger sa...

Kul att höra att fler än jag har hundar som gillar att tugga på smörknivar!!!:)

Fågel Blå sa...

Godmorning!
Du är en hejare på att hitta fina saker..
Grattis till alla fina loppisfynd...
Knivarna var underbara.
Jag och gubben min skall ta en sväng neråt Vadstena, och Gränna, i nästa vecka, där vet jag några fina butiker och loppisar, det skall bli skoj.
Ha den bra dag!
Kram Kathrine!

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå Ninni!!
Vilka fina fynd du gjort.. gulligt med örngotten på stolen.. kram snowwhite-sussie

Lilla Rummet sa...

Vilka fina fynd du gjort på loppis. Nu när vi åker på semester skall jag försöka utforska lite loppisställen. Vet du om madame Nyberg har en webbshop eller har hon bara butik i Gävle och i så fall vart?
Ha en skön helg
Kramis Britt

Lily of the valley sa...

Så fina fynd du gjort!
Ramar måste jag hålla utkik efter nästa gång jag besöker en loppis.
Vilken tur du inte gjorde av med månbordet...Superfint du gjort...
Kram Lily

MariMaja sa...

Så mye lekkert!

Agnes Maria sa...

Så ljuvliga fynd !
Och sån tur mannen hade, ha, ha ( dom är ju för härliga våra män )
Kramen från mig.
Åsa

Nina sa...

Fina fynd du hittat... behöver också göra fynd... det mesta mitt finns kvar i huset hos exet och jag får inte ta det, enligt advokaten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...