torsdag 2 juli 2009

Kanna i emalj

Hej på er
Kolla in vilken fin kanna i emalj jag har fyndat på tradera för endast 41.-,jag tycker dessa kannor är så fina skulle mer än gärna vilja ha fler.
Var ut i trädgården och plockade in lite stjärnflocks och satte i den vackra kannan.




Plockade samtidigt in en liten rosknopp från en av mina rosbuskar och satte i min super lilla mini vas,tycker det är så fint när rosen är i knopp.



Ja det blir nog lika varmt i dag också men ska försöka måla ett av månborden i dag som jag visade för ett tag sedan,kommer nog att bli fint när dom blir vita.




Ha det nu så gott i värmen.
kramis till alla
ninni





6 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så vackert o sommrigt...lantligt stuk..så mysigt!!

Ha en härlig dag i solen!!
~~♥Kram Millan♥~~

Lilla Rummet sa...

Snygg kanna du kammat hem från Tradera. Själv har jag fyndat spetslakan från Tradera som kommer förmodligen med posten idag.
Nu fick jag ett namn på mina blommor som du hade i kannan.
Ha de gott
Kramiz Britt

Kristins Hus sa...

Hei
Tusen takk for hyggelig hilsen:-)
For en fin blogg du har, nydelig hus!! Den emaljerte kannen på siste innlegget var veldig fin. En av mange fine gamle saker du har fått tak i :-)
Ha en fin dag!
Kristin

Brocante sa...

Så fin - og hvilken fin pris også! Som du ser av min blogg så er emalje kanner mine favoriter også!

Kristall & Pynt sa...

Så fin kanna du har köpt, har en liknande, skulle oxå vilja ha någon till dom är ju så fina.
Ha det gott
Kram Sofia

Viola sa...

Hallå Ninni...hur har du det med penseln i sommarvärmen, har precis avslutat mina målarprojekt som pågått ett par dagar, ett symaskinsbord och en hylla...nu ligger jag och slappar vid poolen...30 gr även denna dag och klarblått...vilken härlig kanna du fått tag i och den bli bara vackrarae med den slitna looken, ha en fin dag, kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...