måndag 20 juli 2009

Lampkjol

Godmorgon
Ja då var det en ny vecka med nya tag,det regnar för fullt här idag så det blir nog att jag tar en sväng till ikea och inhandlar lite ljus,det behövs i det här vädret.
Tro det eller ej men jag har köpt en lampkjol,inte sytt en,och jag måste säga att det var roligt att få köpa en färdig en gång,jag har inte en brodermaskin själv och tyckte det var fint med ett monogram på synd att det inte fanns med vitt monogram dom var slut så då fick det bli den här i stället.
Lampfoten har fått sig en omgång med vit färg och nya krukor har jag också,vita förstås

Jag tog in en ros som blommat ut och spred bladen på mitt månbord,ros knopparna får också ligga där .
Jag vill tacka alla ni som kikar in här hos mig,det är så roligt.
kraaaaam
ninni


8 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Fin lampkjol! Ja ibland är det roligt att köpa färdigsytt eller färdigmålat!!!
Kram Agnetha

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Fin lampkjol...,jag undrar om inte lampfoten är likadan som jag har,jag har 2 stycken en på vardera sida om sovrummssängarna. Jag var trött på den gamla färgen så jag målade om dom vita, och det blev kanonbra.
Tänk att lite färg kan göra sån skillnad.
Ha en bra dag!
Här öser det ner, så det blir att hålla sej inne idag.
Kram Kathrine

Marie sa...

Åhhh dessa lampkjolarna är så fina, tänkt att försöka sy en men tiden har inte räckt till så jag får nog köpa mig en jag oxå :)

Vad finte det blev med rosenbladen, kul att kunna spara de utblommade ett tag till.

Ha en fortsatt trevlig vecka,kram Marie

Katta sa...

Fin lampkjol. Nån sån broderimaskin har inte jag heller skulle gärna ha men fy vad de kostar.Såg din träsoffa du målat i grå ton, superfint. Kram atta

StinasLoppis m.m sa...

Så fin lampkjol blev ju jätte fint i fönstret , jag har oxå sparat rosenblad men ja ska ha dom till badsalt som ja ska göra .Ha en fin dag Kramis/STINA

Stina sa...

Verkligen fin.:-) Kram

Viola sa...

Nämen har du köpt en färdig...:0) fin var den...tror det är det monogramet jag har på mion lilla påse som jag har alla controler i...här jobbas det nu i trädgården efter två dagars regnande...tycker så synd om mina rosor...kram

Isn't she lovely sa...

Så fint du har i ditt fönster och vilken härlig hängmatta därutanför! Soffan blev verkligen läcker med den nya färgen. Tänk vad lite färg kan göra..
Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...