måndag 31 maj 2010

Zink ampel

Godmorgon.
Min fina zink ampel har fått komma upp i äppelträdet nu,jag valde att ha bara vita blommor i den i år.
Kommer att bli underbart när det får växa till sig.

Ja jag har jobbat hela helgen och ska jobba idag med fram till 19.10 så man hinner inte särskilt mycke nu.


Men i morgon har jag en ledig dag,ska bli skönt.



Bilder här har jag tagit på mitt fina skåp i köket som kommer från jeanne d arc living,jag bara älskar detta skåp.
Ha nu en fin dag alla goa där ute!!!
ninni.





6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå for en fin sink ampel du har..

og skapet ditt var bare så nydelig..

ha en fin arbeidsdag O=)

klem Kerstin

Vit som snö sa...

Så fint med ampeln i trädet!
Och skåpet, så vackert!
Häggblommor får man verkligen passa på att njuta, underbart är kort men den doften är verkligen sommar!
Ha en fin dag trots jobb:)
Kram Cilla

Fru Ekeby sa...

Hejsan svejsan!
Såå fin den är din zinkampel!!
Vart har du fått tag på den?
Ha det bra!

Fågel Blå sa...

Hej Ninni
underbar zinkampel....
Passar bra där i ditt träd...
Du har en Award att hämta inne hos mej!
Gör vad du vill med den!
Kram Kathrine

Elsa och Helena sa...

Hej Ninni! Vilken läcker zink ampel...Kommer att bli så snyggt med de vita blommorna:)

Så fint med skåpet och häggen, ja det gäller att njuta den här tiden som är så kort!

KRAM Helena

Black Iris sa...

Vilken jättefin zinkampel du har och som vanligt fina inspirerande bilder!!

Maidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...