lördag 15 maj 2010

Vackra krukor

Hej
Jag börjar återhämta mig efter inbrottet vi hade i stugan,vi var där i går kväll och satt i nytt glas i dörren och fixade till lite,det är så himla synd att man inte ska få ha sina saker ifred,man ska hela tiden känna denna oro när man åker dit.
Ja iallafall så har jag en ny fin kruka som jag har står i köket med lite rosmarin i för tillfället.

Det kommer från plantagen.
Ha nu en fin helg och tack för alla fina kommentarer anngående inbrottet i stugan,jag jobbar långdag idag så jag måste ila iväg till jobbet igen.
Kraaaaaaaaaaaaaaaam!!!
ninni.



6 kommentarer:

Viola sa...

Så himla trist, jag vet känslan, vi hade inbrott i vattenhålet för ca 5 år sedan och det är inte roligt, jobbigt med allt som det för med sig, vi fick oxå dörrar sönderbrutna och skadade fönster, hoppas ända att du har en skön helg, KRAM

vita drömmar och svarta tassar sa...

Va hemskt! För ett år sedan hade vi en liga som gjorde inbrott runtomkring oss 20åringar från Polen mitt på dagen efter de hade åkt till sina arb.så gick de in de tog dom men bara en del fick min syster tillbaks..de jobbiga va ju att de varit inne och rotat..vi klarade nog oss på att vi har stor hund som låter..och jag är hemma för de mesta...
Stryk skulle de ha..
Ha en bra forts. på helgen
kram wivi

Anonym sa...

Glad att du mår lite bättre trots allt! Sånt där
är svårt att komma över. Hoppas dom åker dit!
Snygg kruka o snyggt med rosmarin i!
Mvh Eva ,-)

Rosita's blogg sa...

Hej! Känner verkligen med er, så tråkigt, hade inbrott för ett antal år sen i vårt bostadshus, en förmiddag när vår äldsta dotter sov i huset....tanken ger mej fortfarande rysningar! Man blir så arg och frustrerad, känner sej maktlös....bortsett från alla saker man förlorar så förlorar man en del av sin trygghet. Länge efteråt kände jag mej så stressad när jag for hemifrån...kändes som om jag måste vara hemma och vakta huset! Tänker på er och hoppas att tjuvarna åker fast!! mvh Rosita.

Mitt hvite hus sa...

Godt at dere har fåttsatt inn nye vinduer..

urna var alldeles nydelig =)

klem O=)

Levindas Värld sa...

Mmm en sån där fin kruka köpte jag med på Plantagen för ett tag sen, de är så väldigt vackra!

Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...