fredag 14 maj 2010

Jag är jätte arg!!!


Hej
Fy vad jag är arg och irriterad,vi har haft inbrott i stugan i natt så jag har ägnat min lediga dag till att ta reda på glas splitter och visa polisen runt i stugan och tiråga på allt så hade dom låst efter sig med ett nytt hänglås så polisen fick klippa upp låset så vi kunde ta oss in i stugan.
Bla. så hade dom tagit min fina gamla kikare som jag köpt på tradera för ett tag sedan,så om det är någon som ser den i en annons någon stans så hör gärna av er till mig,en radio hade dom tagit och vår fotogen kamin.
Sen är det mycke som är trasigt vid dörrarna,sönder brytet både här och där,ja det är himla tråkigt att man inte ska få ha sina grejer ifred.
Har sprängande huvudvärk nu efter allt tok som hänt.
Ha nu en fin fredag kväll.
ninni.

21 kommentarer:

Amelie sa...

Åhhh nej! det menar du inte? Jag hade blivit vansinnig! Varför kan man inte få ha sina saker ifred och hur kan man bara våga att gå in där någon annan bor! Förstår inte folks fräckhet! Jag lovar att hålla utkik!
Ha en riktigt bra helg trots omständigheterna!
Många kramar Amelie

Älskade pion sa...

Åhh,vad tråkigt att man aldrig får ha något ifred.Hoppas att det ordnar sig för er med allt.Kram Ulrika

Anonym sa...

Stackars lilla du hade själv blivit tokvansinnig! I och för sig är jag inte förvånad med denna kriminella brottslighet som grasserar i vårt avlånga land.

Rent bedrövligt att inte få ha sina saker ifred! Att det finns såna kryp som är så fräcka.

Ha nu en sån bra helg som det bara går efter dessa tråkigheter.

Kramar om varmt/Renate

C STARK DESIGN sa...

Är så ledsen för din skull, När man har öppnat upp får våren så förstörs idyllen för en lång tid.
Man kan ju undra varför de satte på ett eget lås, de hade de minsan pengar till.

Många varma kramar Catharina

Hagbacken sa...

Nej vad tråkigt!! Förstår att du är arg, vem skulle inte vara det...så onödigt, fattar inte varför de gör så???....kram på dig!

S o F sa...

Men va tråkigt Ninni.

Man blir ju så himla arg och besviken när man råkar ut för sånt där.

Jag hade också haft huvudvärk.

Hoppas att helgen ändå blir bra för dig.

Ann-Charlott sa...

Usch, inbrott var hemska när man känner chock och fina saker var borta. Suck, tråkigt att du känner arg och varför just hos er! Ja det var fräck av dem...
Nu få ni ta lugn ro efter allt som har hänt!

Hoppas kikare dyrker upp någonstans/ Lotta

Katta sa...

Fy vad tråkigt! Förstår att du är arg nu. Vet hur jobbigt det är med inbrott. Ska verkligen hålla ögonen på annonser om jag ser en kikare. Sköt om dej,kram Katta

Norregård sa...

Meeeeeeeen vad synd Ninni, jag blir galen på folk som inte kan skilja på mitt och ditt!!!!
Förstår att du är både arg, ledsen och trött!!
Hoppas att allt ordnar sig till det bästa;o)

Kram Malin

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jag förstår verkligen att du är arg! Ska hålla utkik om jag får syn på en sån kikare. Hoppas att morgondagen blir lite bättre och att huvudvärken släpper.
Kram/ Anna

Rosor och Spetsar sa...

Fy o usch vad nedrigt.Förstår att du är arg med all rätt. Och så skapar det ju en massa tråkigt jobb för er också.
Ha det så bra det går
Kram
Annelie

Margareta sa...

Så trist!Blir både lessen och arg när man hör sånt här.Både bli av med saker och få annat fördärvat.Sen är det ju mycket arbete att få det iordning igen!
Tänker på dig!

Kram Margareta

Ewa sa...

Fy fasen va jobbigt! Inte nog med att de gör inbrott och stjäl, de förstör en massa....Hoppas verkligen de åker fast(även om de sällan får nåt straff...)och jag lovar dej, alla bloggare håller nog utkik om nån försöker sälja en kikare...
Tänker på dej
Kram
Ewa

Anonym sa...

Det är förjävligt att man inte får ha sina saker ifred!!!! Förstår att du är chockad.
SÅ fräckt!
Hoppas dom verkligen åker dit!!!!
Mvh Eva

Anonym sa...

Fy vad tråkigt! Sen ha mage at sätta dit ett hänglås!!!
Och varför måste de/den förstöra? De tar saker som betyder så mycket för en och sen förstör de! Förstår att du är arg och ledsen, det är ju en form av övergrepp och sen lever man med oron i magen.
Lovar att hålla utkik åt er, hoppas morgondagen blir bättre, Kram från en trogen läsare Veronica.

Fågel Blå sa...

Men usch vad tråkigt!
du som hade donat och gjort så fint!
Hoppas dom får tag i uslingarna!!!!!
Hoppas allt ordnar sej!
Kram Kathrine

Vit som snö sa...

Usch vad ledsen man blir!!! Och jag förstår din ilska och frustration till fullo.
Tänk att det ska behöva vara såhär.
Både jobbigt att förlora saker, kränkande att någon varit inne i ert hus och att man får en massa tråkigt jobb efteråt.
Hoppas att ni kan se framåt igen så snart det går o att sakerna kommer tillrätta!
Kram Cilla

Levindas Värld sa...

Näe vad säger du?! Jä----la folk som inte kan se skillnad på ditt och mitt samt saknar empati och förståelse för hur sånt här påverkar människorna man utsätter det för!

Hoppas verkligen att de får fatt på tjuvarna och verkligen sätter dit dem!

Förstår att det måste känns väldigt jobbigt, ledsamt och argt efter det inträffade, så himla trist för er att behöva ta er igenom detta.

Kram!!

Anonym sa...

Jättetråkigt. Tycker så synd om er. Ska göra allt för att hålla utkik i annonser, traders och blocket.
Styrkekramar.
awa

Mitt hvite hus sa...

Men uff da... så ekkelt og forferdelig...

at folk ikke kan la andre sine ting være i fred..

klem kerstin

fyra vindar sa...

GGRRRRRRRRRRR..så fruktansvärt onödigt..ja blir topp tosig på såna människor!! mina sympatier till er!!
miss sophie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...