söndag 30 maj 2010

Morsdag

Godmorgon.
Idag var jag uppe med tuppen,har varit på en promenad med hundarna i skogen nu på morgonen,så himla härligt när man går där och fåglarna kvittrar och man är alldeles ensam.
Jag har fyllt min gamla järnsäng med vackra blommor, bla.mårbacka pelargoner,plättar i luften mm.
Ja idag är det morsdag och vi hoppas vi får mycke fina blommor, kanske inte en rostig ros skulle uppskattas av alla men jag tycker den är underbart fin.
Själv jobbar jag hela dagen,men det gör inte så mycket.
Kram o ha en fin dag med mycke tårta och blommor.
ninni.

6 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja vilket härligt väder det blev idag, varmt och skönt redan kl 7:00!!

Hoppas det fortsätter så hela dagen :)

Va fint du gjort det i järnsängen, ser så romantiskt ut.

Jamen jag kommer gärna på onsdag eftermiddag!! Slutar egentligen 16:00 men får se om jag eventuellt tar lite komp, men jag hör av mig :)

Ha nu en riktigt fin dag!

kram!

Älskade pion sa...

Hoppas att du får en bra mors dag även om du jobbar. Kram på dig.Ulrika

Mitt hvite hus sa...

God morsdag... en helt helrig seng du har .. så sjarmerende når den var fyllt opp med blomstrer---

ha en fin søndag.

klem Kerstin

Rosor och Spetsar sa...

Det var väl ett charmigt sätt att använda järnsängen på du Ninni. Du har så mycket fint på din Hagagård. Vi är nog några stycken som skulle bli jättelyckliga över att få den rostiga rosen.
Ha en skön kväll efter jobbet
Kram
Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skogspromenader tidigt på morgonen är mysigt, det gör jag ju inga nu när vi inte har hund, tyvärr. Så fint med den gamla sängen och blommorna. Här blir det inte tårta förrän till veckan, får skjuta lite på det iår.
Ha en fin mors dag
Kramar
AnnaMaria

emilias gömmor... sa...

Sååå fin järnsängen är med blommorna i!!!
Och visst är det vackert med vita blommor!

Kram, Mimmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...