torsdag 20 maj 2010

I väntans tider

Godmorgon
Jag har semester den här veckan för min lilla hund Doris ska få valpar,trodde nog att det skulle vara klart vid det här laget,men det kanske kommer idag vem vet.
Man får ialla fall mycke gjort när man går här hemma och väntar på att dom små liven ska komma,har rensat både här och där.
Hängde upp mina fina små antika servetter på tallrikshyllan.
Hittade några fler gamla nyckelhåls brickor,ja så heter det nog inte men kommer inte på nu vad det kallas för,ska nog fästa dom på lite ljus.
Det ser ut att bli en fin dag idag,ska passa på att sitta i solen en stund.
Kram o ha en fin dag!!
ninni.

8 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åh va spännande med valpar igen :)

Skönt med semester, man hinner som sagt var mkt när man är hemma.

Hoppas du får en mysig dag och hoppas vi får sol!

Kramis!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så spännande med valparna, hoppas dom kommer nu när du är ledig. Passa på och sitt och njut, sen lär du få fullt upp. Fast dom sover nog mycket i början.
Jättesöta små lås, fint som dekoration.
Stor kram till dig och Doris
AnnaMaria

Karin Lindström sa...

Hej Ninni!

Så spännande med valparna! Jag minns när våra katter skulle få kattungar när jag var barn. Vilken händelse;)

Vilket underbart växthus du har!!!! Så fint du gjort där inne, kan tänka mig att du trivs där;) Jag ser att också planterat i en gammal vattentank. Penséer är nog en av de raraste blommorna så här på våren i alla fall!

Tack för fin inspiration! Fortsätt njuta av ledigheten, snart är det väl ingen ro i huset *ler*.

Många kramar
Karin

Penseldraget sa...

Men så härligt ...valpar är ju bara de sötaste som finns...hoppas dom kommer nu då när du är ledig =) ha en skön helg
kram pia

Anonym sa...

Spännande med valpar;-)
Har ju själv hundar!
Rost älskar jag, snygga var dom nyckelhåls brickorna kommer inte själv på vad dom kallas ,-)
Ha det fint! Mvh Eva

Norregård sa...

Hej!!
Du har ny fin header!!
Lycka till med valpningen;o)

Kram Malin

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så spennende da... valpefødsel... en hyggelig opplevelse...

masse lykke til..

de nøkkelhullsakene er kjempeskjønne..

klem O=))

helenesgårdsromantik sa...

Hej jag följer din blogg varje dag tyvärr bloggar jag inte själv men jag har några favoriter som jag följar och du är en av dom.Jag tycker att bloggen är jättetrevlig men jag saknar helbilder på dina rum skulle jätte gärna vilja se helbider på ditt kök tex.Kramar Helene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...