tisdag 18 maj 2010

Efter regn kommer sol

Hej
Ja efter regn kommer sol brukar man säga,det är så sant som det är sakt,jag ska nämligen bli mormor igen, å så spännande det ska bli att få se vad det är för en liten krabat som kommer till världen.
I januari väntas den lilla sötnosen komma.
Kika gärna in på min dotters blogg.


Min guld ram har jag står vid fotändan av sängen med lite kottar och annat på.


Den här fina lilla korgväskan har jag köpt av Kathrine med den fina bloggbutiken fågel blå.

Ha nu en underbart fin dag!!!

Kram.
ninni.




9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Grattis till den nyheten!
Åhhh så roligt för dej!
Fina bilder du visar!
Underbar ram!
Och tack för reklamen!
du är så go!!!!!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Rosor och Spetsar sa...

Grattis grattis så roligt, Och vilka vackra bilder. Så bra att du fått något så positivt o underbart efter det tråkiga med stugan.
Ha nu en underbar vårdag
Kramar
Annelie

Hanna sa...

Grattis så spännande.
Ha en fortsatt bra vecka!
kram
Hanna

Penseldraget sa...

hej
jätte kul att hitta till dig och din inspirerande blogg =) o grattis till den roliga nyheten...
kram pia

emilias gömmor... sa...

Grattis, grattis! Ljuvliga bilder du visar.

Kram Mimmi

Penseldraget sa...

hej igen
självklart gör jag desamma ...länkar till dig alltså =)
pia

Anonym sa...

GRATTIS ,-)
Kul nyhet för er!!! Vet själv hur det är, har också barnbarn ,-)
Ha det fint!
mvh Eva

Vit som snö sa...

Grattis, vad spännande!!!
Och så fina bilder! Vacker ram och söt väska! Har också hittat en del fynd hos Fågel Blå:)
Kram Cilla

S o F sa...

Grattis till mormor-beskedet - hoppas att går bra framöver.

Soliga hälsningar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...