onsdag 19 maj 2010

Växthuset

Hej igen.
Jag var ut i växthuset i dag på morgonen och fixade det sista och så här blev det.
Dom vackra handukarna kommer från Madame Nyberg här i valbo.
Jag har suttit en långstund och bara myst med en kopp kaffe i handen.














Plättar i luften en av mina favoriter så här i sommar tid,blir så stora och dekorativa med tiden.





Några vita rosenpelargoner fick följa med hem igår.














Här sitter vi och fikar och myser.




































































Här sitter jag vid bordet och tar en bild på badkaret,jag skulle mycke väl kunna tänka mig att krypa ner där en varm sommar dag och det tänker jag göra också.
Ja det var allt från mitt växthus för den här gången.
Kram o ha en fortsatt trevlig dag.
ninni.















15 kommentarer:

Bittan sa...

Vilka inspirerande bilder från ditt underbara växthus !!!!! Kan tänka mej en massa tända ljus där i skymmningen sååååå vackert. Blir lite nyfiken på hur det ser ut utvändigt :-)
Ha en bra dag

kram Bittan

me and alice sa...

Hej Ninni!
Vilket vackert växthus ni har!!!
Underbara golv och vilket badkar....
ha det toppen!
Kram Susanne

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ du herlighet for noen fantastiske bilder fra veksthuset ditt.. så flott!!!! ble stum jeg nå..

nydelig

Anonym sa...

ÅÅÅ vilket Vackert växthus,helt underbart!
det fanns många vackra saker där bla bordet ,-)
Ha det fint! Mvh Eva

Mrs Krumelur sa...

Hej och tack för ditt lilla avtryck i min blogg.

Jag har liksom tappat bort dig när du bytte bloggadress, men är glad att hitta tillbaka till dig, jättefin sida har du som vanligt!

Kram Mrs Krumelur

Ann-Marie Westin sa...

Hej. Återigen har jag tittat in på din blogg. Såååååå vackert.

A Westin

Älskade pion sa...

Guuuuud vilket vackert växthus du har och sååååå många fina grejer,vill ha. ;)Kram Ulrika

Fågel Blå sa...

Åh så underbart vackert.... jag smälter när jag ser dom fina bilderna!
Lyllos dej!
Hoppas du får en fin kväll!
Kramis Kathrine

Anonym sa...

Så vackert växthuset är och det fina zinkaret! Ja allt du visar är så himla läckert. Vill ha allt *ler*.

Lyckliga dig!

Ha en fin lill-lördag!

Kram Renate

Levindas Värld sa...

Åh va mysigt ditt växthus är Ninni :)

Kommer gärna på en fika igen i ditt växthus :)

Jag skulle också ta mig ett bad i utebadet om jag hade det så vackert och rofyllt som du har det där inne. Sån där handduk har jag också köpt hos Anna-Lena, så himla fin med den breda spetsen nedtill.

Kramis!

Sara sa...

Hej Ninni! Hoppas du hittar några skålar,dom är jättefina och billiga:) Vilket fint växthus du har,har ni byggt det själv? Jag måste riva mitt för det är i så dåligt skick och funderar på ett nytt...Kanske kan få lite inspirotion av dig:) Kram Sara

Viola sa...

Jissis Ninni, vilket underbart växthus ni har, jag blir riktigt avis...:D kram

Margareta sa...

Vilket växthus!Det ser ut som ett riktigt njutningsrum!Allt så vackert!
Mitt liknar inte alls detta.Förstår att det behöver en makeover.

Ha en bra torsdag!

Kram margareta

Rosor och Spetsar sa...

Hej Ninni, vilka underbara bilder. Jag bli så avundsjuk på er med växthus... Du har verkligen fått till det så mysigt,så fina saker, o badkaret wow.
Ha en fin dag imorgon
Kram
Annelie

Ewa sa...

Ditt växthus är bara såååå underbart vackert och mysigt, riktigt ryser av glädje när man får kika in...förstår om du älskar att va där!
Hoppas det kommer små valpar snart.
Ha en fin dag
Kram
Ewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...