torsdag 27 maj 2010

Sorg

Godmorgon.
Tyvärr så dog en av dom små valparna i natt,så jag är jätte ledsen för det,vi har varit ut och begravt den lilla nu på morgonen och den känns tungt nu ska ni veta,men det var nog något fel på den för mamman puttade bort honom,det är våran femte kull med valpar och vi har inte råkat ut för det här tidigare,så det känns verkligen jobbigt.
Man frågar sig själv, hade jag kunnat gjort något?
Ja vi får gosa och vara glad åt dom andra små dom ser ut att må utmärkt.
Ja iallafall så har jag fått hem en gammal batterilampa som jag budat hem från tradera,jag älskar gamla slitna saker.


Kolla här mitt barnbarn Nova blev trött när dom var på besök i går,somnade rakt av på golvet,dom är för go dom små.

Idag blir det en hel dag på jobbet.

Kram o ha en fin dag!!
ninni,



8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Åh vad tråkigt för er, förstår om du är ledsen!
Men du får glädjas åt dom som finns kvar!
Vilken gullig bild på dit barn barn!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Mitt hvite hus sa...

Heisan...

leste i går kveld at du hadde fått valpene og ble så kjempeglad...

og så leit å høre at den ene døde..

men det er nok som du sier noe galt ..

kanksje det beste for den lille valpen..

herlig barne barn du har...


klem O=)

Ewa sa...

Fy så tråkigt,men ni får glädjas av de som är pigga. Har varit med om att kattmamman "lyft undan" en bebis flera gånger o då är det nåt "fel" på den...de är kloka de små djuren även om vi tycker det är tufft.
Pussa småttingarna o ha en fin dag
Kram
Ewa

Unknown sa...

Men åhh så tråkigt! Men det är nog så som du säger, att det var något fel på den. För annars skulle mamman ha vårdat den. Hon visste nog det då redan. Men ni får njuta av dom andra... Så gulligt - somnat där på golvet ☺ Ha det bra. Kram Lenita

Karin Lindström sa...

Hej Ninni!

Så sorgligt det är, men det är precis som det är i livet. Jag önskar dig all lycka med de andra små;) Tänk vad skönt om man själv kunde somna som ditt barnbarn! De är för härliga;)

Ha en bra dag!

Karin

Anonym sa...

Jättetråkigt att en av valparna dog, hoppas dom andra mår bra. Jag har hört att det är vanligt att en inte klarar sig ur en kull, om det är sant eller inte det vet jag inte!
Sött barnbarn ,-)
O snygg kikare!
ha det fint!
Mvh Eva ,-)

Anonym sa...

Hej, Ninni!

Mitt djupaste deltagande förstår du är ledsen!

Något fel var det på den och det kände mamman instinktivt eftersom hon puttade bort honom. Hoppas de andra små valparna mår bra.

De små kan verkligen konsten att slappna av. Härlig bild på Nova!

Kramar om varm/Renate

Black Iris sa...

Usch och fy så tråkigt för er det här med valpen.
Önskar ibland att man kunde slappna av som Nova gjort på golvet.

Maidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...