söndag 9 maj 2010

Stugan

Hej
Då var det några dagar sedan jag skrev något här på bloggen,har varit i stugan sen i torsdags kväll,eller paradiset skulle jag vilja kalla det,för här blir jag lugn och kommer ner i varv ordentligt
Min man har tjärat båten och det luktade underbart gott.
Här ser ni den underbart fina solnedgången.

Hittade en gammal dörr bakom uthuset som det här fönstret satt på som ljusinsläpp,så nu ska det få bli ett skåp.


Här har jag tänt ett ljus i,har inte bestämt mig om jag ska måla det eller inte,ganska charmigt som det är,ja vi får se ingen brådis.



Lite blommor och härliga korgar har fått följa med till stugan.





Här står jag i hallen och fotar in i stugan.




Sovrummet är inte klart på långa vägar,väggar och tak ska målas och ett fönster ska flyttas.







Ja det var allt från mig för idag,hoppas ni haft en trevlig och avkopplande helg.
Kram o ha en fin kväll.
ninni.







11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Åh vilka fina bilder från eran stuga så charmigt.... och vad fint du har inrett!
ser så rofyllt och mysigt ut!
Hoppas du känner dej riktigt utvilad nu!
Men det blir man nog med en sån underbar Helg!
Kram Kathrine

Anonym sa...

Helgen har varit lugn men attans vad kallt och igår regnade det så man blev som en dränkt katt och frös som en fryslort!

Vilka fina bilder från er oas! Inredningen är redan nu så fin.

Hoppas du laddat dina batterier inför kommande vecka.

Ha det bäst!

Kram Renate

Levindas Värld sa...

Åh va härligt det låter Ninni :)

Och vilka vackra bilder du bjuder på, det ser så väldigt rofyllt och lugnt ut både i din stuga samt naturen utanför. Jag önskar att jag får något liknande en dag, det är något speciellt med en stuga *ler*

Bilden på solnedgången är ju bara för magisk och vilket fint fönster du hittat! Jag tycker absolut inte du ska måla det utan låta det vara som det är, det ser ut att ha sån fin patina ändå.

Många varma kramar från mig!!

Rosor och Spetsar sa...

Vilken härlig stuga som ligger så fint vid vattnet. Och mysigt är det inomhus också.
Vilket vakert förnster du hittat, tycker det är skitsnyggt som det är i färgen.
Gillar krukorna du köpt
Ha nu en fin vecka
Kramar
Annelie

Ewa sa...

Hej,
förstår verkligen att detta är ditt paradis att ladda batterierna på! Så otroligt mysigt,både utsikten,tjärdoften och så allt du fixar till inne med!!
Ha nu en fin vecka
Kram
Ewa

Margareta sa...

Vilken fin bild på solnedgången.Och fönstret är ju jättevackert som det är.. Vilken skatt.
Så hemtrevligt allt ser ut!

Ha en bra vecka!
Kram Margareta

S o F sa...

Så mysigt och hemtrevligt det ser ut i stugan Ninni.

Där skulle jag mycket väl kunna tänka mig att spendera tid.

Ha det gott i veckan!

Anne-Lie sa...

Men Ninni!!!!Vilka underbart ljuvliga bilder!!!Värsta heminredningsrepotaget.Jag blev alldeles till mig,otroligt fint i stugan!!!!
Kramar/Anne-Lie

LantlivsAnette sa...

Förstår att det är ditt paradis, sååå himla mysigt och fint !!
Kraaam Anette

Unknown sa...

Vilken charmig stuga ni ser ut att ha!! Det måste va härligt att få komma till en sådan fin omgivning o en sådan hemtrevlig stuga o koppla av! Ha det gott. Kram Lenita

Anonym sa...

Va läckert ni fått i stugan! Tummen upp,riktigt FINT!!!
Trevlig Pingst!
Mvh Eva ,-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...