måndag 24 maj 2010

Taklök

Hej
Det har inte kommit några valpar en,men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Och i väntan på det så har jag varit ute och planterat lite blommor,bla. dom här taklökarna i en gammal tegelsten.


Det är bara att fixa hål med något eller som min var det redan 3 st hål i så jag kunde stoppa ner lite tak lök i den.
Fyndade även mårbacka i dag på Ica för 29.- st ,så jag köpte 4 st som har fått plats i min gamla järnsäng,ska fota det också så småning om.

Kram på er alla goa och tack för att ni titttar in till mig.

ninni.




6 kommentarer:

Norregård sa...

Hej Ninni!!
Taklökar och Mårbacka, mina favvisar;o)

Kram Malin

Märta sa...

Vad fint att sätta taklök i tegelstenen. Måste snart se till att jag planterar lite blommor här också!
Vilket fynd du har gjort med det priset på Mårbackapelargoner.
Ha en god fortsättning på veckan!
Märta

Vit som snö sa...

Det är så härligt med taklök, dom kan ju växa i nästan ingen jord alls så möjligheterna är stora för roliga planteringar. En tegelsten var en kul idé!
Ha det gott! Kram cilla

Anonym sa...

Hej hej
Vilken trevlig ide och plantera i tegelsten... det var snyggt och annorlunda!
Ha de bra
Kram Nina

Anonym sa...

Bra idé att sätta taklök i tegelsten blev riktigt dekorativt!

Vilket kap du gjorde på dina Mårbackapellisar! Ser fram mot bilderna på järnsängen.

Ha det gott hos mig regnar det!

Kram Renate

Anonym sa...

Har du använd en vanlig tegelsteg och mejslat uppp några små hål, eller var den en sten med massa hål i, det finns ju en tegelsten med färdiga hål?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...