fredag 25 december 2009

Mitt nya smyckeskrin.

Godmorgon.
Hoppas ni har haft en lugn och trevlig julafton,vi hade det jätte mysigt med barn o barnbarn,lilla charlie fick ligga kvar hos oss,så himla mysigt.
Här ser ni mitt nya smyckeskrin,en gammal kamera väska som jag köpt av Helena Skarp som har den fina butiken Uthuset i stan.









Jag är så himla glad för den,tycker om den jätte mycke,har den bredvid mig i sovrummet och blir så glad när jag ser den när jag vaknar.
Ha nu en fortsatt trevlig jul.
Kram.
ninni.




10 kommentarer:

OlgaA sa...

GOD JUL!
Det var annorlunda skrin... Kul att kunna se potential i saker! Det är en gåva :)
Ha det gott och god fortsättning till dig! :)
kramar Olg@

OlgaA sa...

Hej igen ;)
Sjalen köpte jag i en butik i vår lilla Söderköping - RÅH heter den. Jag har inte sett en sådan sjal på nätet, fast jag tycker att den är väldigt fin :)
tintinstyle.se brukar jag använda mig av oxå, de har stor utbud på Odd Mollys kläder.
Ha det gott!

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Hoppas du har en underbar Julafton!
Vilken fin väska du fått tag i passar ju perfekt att ha smycken i!
Önskar dej en God fortsättning!

Kram Kathrine!

Norregård sa...

Kikar in och önskar en god fortsättning!!
Vad mysigt att ha kvar lille Charlie hos er!!
Kram Kram Malin

Unknown sa...

Snyggt!! Gillar det oväntade :)
Önskar en god fortsättning
Kram Maria

Viola sa...

Förstår att du är lycklig över denna gamla vackra väska, ha en fortsatt skön helg, kram

Gårdsromantik sa...

Tjusigt smyckeskrin - men den där smidessläden på bron var väl underbar - är den nytillverkad?

Önskar dig en fortsatt God JulHelg!

Kram Maud

Kristall & Pynt sa...

Vill önska dig en god fortsättning.
Kram Sofia

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en god fortsättning.Hoppas att julafton var underbar.Fin väska du hittat.Ha det gott julkram Rita ♥

Mioora sa...

Fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...