lördag 5 december 2009

Jul i grönt

Godmorgon.
Här hos oss är det milt igen,så den vackra frosten är helt borta,lite synd tycker jag när det var så vackert ute.

Mitt gamla fönster har fått lite grönt på sig nu till jul.
Bakom hänger min dotters klänning som hon hade när hon var liten och det är min mormor Elsie som har sytt den för många år sen,så det är en kär ägodel för mig.



Ja idag ska jag fortsätta min rensning här hemma,skall åka till biståndsgruppen med en hel del grejer,skönt att rensa ur och samtidigt göra en god gärning.
Kram på er o ha en go dag!!!
ninni.



4 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Så söt klänning. Passar verkligen bra där som dekoration.
Kram
Åsa

Lilla Lycksta sa...

Vilken fin klänning, passar så fint som dekoration. Det gröna gör sig fint med det vita. Det blir verkligen effektfullt. Jag ska också rensa lite idag. Det är skönt när man får det gjort.
Ha en fin helg.
Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad söt klännning .Passar kanon att hänga därsom dekoration......Ha en härlig lördag kramiz Rita.

Solveig sa...

Så koselig det er hos deg! Her begynner det virkelig å bli jul:o)) Kjempefint med det grønne mot det hvite. Så kos at du linker til meg:o) Legger deg til i min blogg også.
Ha en flott adventshelg!
Klem fra Solveig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...