måndag 14 december 2009

Pyssel o arv

Hej
Jag har pysslat ihop lite strutar av bibelpapper som ska få hänga i granen i år,men jag har ingen gran en,men till helgen ska jag nog få en.
Och då ska dom här smällkaramellerna också få hänga i granen,dom har jag dekorerat med spets tårtpapper och vackra bilder.


Äntligen efter flera månaders väntan så har mina kuddfodral kommit som jag beställt från HM och jag är mer en nöjd med dom,underbara.
Vi har fått ärva en gammal golvlampa,frågan är vad jag ska göra med den,kanske ska måla den vit eller vad tycker ni är det någon som har något förslag?
Enda jag vet är att jag vill inte ha den som den är,har inga andra möbler eller saker som är bruna.
Ni är välkomna med förslag!!
Kram o ha en go dag!!!
ninni.




9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni och tack för din hälsning!
Vilka fina strutar du gjort!
Lampan var verkligen fin!
Jag tror personligen att den blit fin vit! Jag hade nog målat om den.
Kram Kathrine!

Tummelisa sa...

Vilka fina strutar och smällkarameller Du gjort. Kuddfodralet är också fint, men Du gör så fina själv...
Tror nog att golvlampan skulle bli fin vitmålad, eller svartmålad. Den är jättefin.
Hoppas Din dag också blir god.
Kram från Tummelisa

Lisa.L sa...

Som vanligt super fint pyssel :D och wooow vilken fin lampa du fått! underbaaaar ! kram

Anonym sa...

Hej, Ninnie!

Nu är jag på banan igen efter mitt datakrångel mycket har hänt hos dig sen sist. Ser du bytt till nytt bloggnamn. Har en del att kika på hos dig, trevligt!

Kram Renate

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh så mycke fint pyssel och kudden e ju så fin , men fick du vänta flera månader...
Jättesnygg lampa vilket fynd :)
Kraaam kram Linda

mysiga heestrand sa...

Hej!
Jag hade nog målat lampan vit. Ja, det är jag, jag har nästan allt vitt.
Jättefina strutar . H M:s kuddar är ju jättefina.
Kram Marita i Heestrand

Stina sa...

Väldigt vacker lampa. Jag har en som jag målat vit. Den var träfärgad innan. Men den där är fin som den är också. :-) Kram Stina

Anonym sa...

O, vilken fin lampa! Om du kommer på att den absolut inte passar i ditt hem så är jag spekulant! HM kuddfodralen är jättefina, jag har också köpt dem.

Kramar Charlotte

Unknown sa...

oh.. what nice... i love your Blog...i'm looking every day...

LG Moni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...