torsdag 3 december 2009

Granrishjärta

Godmorgon.
Ett granrishjärta har kommit upp på veranda räcket som jag har klippt remsor av linne tyg och knytit upp det med,funderar på om jag ska sätta i en slinga med ljus i men har inte bestämt mig en,ja vi får se.



Veranda räcket skulle behöva målas om men samtidigt så kan jag tycka att det är lite charmigt när det är lite rufft så där,men måla om det måste vi göra endå även om jag tycker att det är charmigt.

Här en bild från matsalen,hyacinterna på bordet har slagit ut och det lucktar underbart gott,det påminner mig om när jag var barn och det var jul hemma,jag älskar denna underbara doft.
Ja annars så är jag forfarande lite krasslig och otroligt trött,men bättre har det blivit i allafall och någon influensa tror jag inte att det är,man får hoppas att man slipper den.
Kram på er o ha en underbar dag!!
ninni.




7 kommentarer:

Viola sa...

Vilket rart granrishjärta du gjort...) hänger där så fint och så vackert du har det i matsalen, finnes mkt fint att vila ögonen på, god bättring önskar jag, kramen

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint granrishjärta du har gjort.Mysig bild från din matsal.Hoppas att du kryar på dig kramiz Rita.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättefint du gjort i matsalen, skönt att du redan har så fint pyntat när du inte mår bra. Hoppas nu du blir frisk fort och att du känner dig piggare. Ditt hjärta är superfint.
Krya på dig
Stor kram
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Jösses vad fint du har i matsalen!
Kul att se lite större vy!
Granrishjärtat var så fint!
Hoppas du blir bättre!
Kram Kathrine!

Anonym sa...

Så fina kranhjärtan och vad fint du har i matsalsrummet.

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ så vakker blogg du har og vakre bilder, skikkelig julestemning..Her må jeg innom å titte igjen..Klem Stine..:-)

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

åhh såå fint matrum du har.. granrishjärtat va jätte fint.. hoppas du känner dig bättre snart.. massa krya på dig kramar sussie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...