onsdag 30 december 2009

Kottkrans

Hej
Kolla vilken härlig krans med kottar från en ädelgran.


Köpte den på plantagen här i stan,den kostade 198.- men så var det 70% rabatt på alla kransar så jag betalade 57.- i slutändan,och det är riktiga kottar som sitter tätt tätt ihop.
Ja jag tycker att det var ett fynd,tänkte ha den på bordet som dekoration.
Fy va det är kallt ute,det här tycker jag inte om,inte hundarna heller,två av våra hundar vägrade gå ut på morgonen i dag och det kan jag förstå.
Nu ska jag gå upp och ta mig ett varmt bad.
Ha nu en trevlig eftermiddag.

ninni.



12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Vilken fin krans du fyndat du har tur du!
Ja det är lite för kallt faktiskt!
Men men, det blir nog varmare snart, jag badade också i morse satt länge och bara njöt blev som gele efteråt!
Det är nog bra emot spänningar som jag ständigt går omkring med!
Önskar dej en god fortsättning på dagen!
Många kramar Kathrine!

Unknown sa...

Ja, det kan man kalla ett riktigt fynd. Den blir toppensnygg på bordet.
Här är det också kallt, var ute med sonen en stund men t o m han ville gå in.

Gott Nytt År på dig!!
Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad fin krans och inte dyr heller.Vad gott det lät med att bada.Håller på att städa och fixa lite här.Ha en fin och mysig dag på årets näst sista dag Varmkram Rita.

Ett Vitare Hem sa...

Nu är det på tok för kallt, brrrrrr
Ha ett riktigt gott nytt år!
Kramis/LenaS

Viola sa...

Den var verkligen vacker, då är man tvungen att ta sig en sväng dit nästa gång man är i stan...) ha det gott, kram

Solveig sa...

Så fin en krans det var! Jeg liker så godt julepynt fra naturen og dette var litt av et varp!!
Tusen takk for hilsen og fine kommentarer i 2009! Følger deg gjerne videre inn i et nytt år og håper 2010 blir et nydelig år for deg:o)
Klem fra Solveig

Lilla Lycksta sa...

Hej Ninni
Vilket fynd du har gjort. Jättefin krans, blir kanon fin som dekoration. Önskar dig ett gott nytt år.
Kram Camilla

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej Ninni,
den kransen har jag tittat på, vad billigt det blev på rean! Den är så ljuvlig! Spetshylla är så vackert gullig och jag är så himla nöjd med min:)

Jag önskar dig en god fortsättning och underbar Gott nytt år! Många kramar Elin.

Ida sa...

Hejsan Ninni!
Vilken fynd du gjort, den kommer bli jättefin som dekoration hos er. Vilken chock jag fick när du skrev att ni bodde i Gävle. Hade hoppats att ni bodde lite närmre=) Får kika på bilder av dina gulliga hundar för en riktig kommer jag nog aldrig få möjlighet att hämta=)

Ha nu en underbar nyårsafton och hoppas att du får en bra fortsättning på nästa år.
Kram Ida

Anna-Lena sa...

Hej Ninni!

Tack för din rara nyårshälsning! Här har varit bråda tider och jag ser att jag har missat mängder av härliga inlägg. Ser fram emot läsningen.

Vill önska dig och familjen ett riktigt Gott Nytt År!

Kramar Anna-Lena♥

Hagbacken sa...

DEN kransen var riktigt fin, och till vilket pris :)

Gott nytt år på dig och din familj!//Kram Linda

Anonym sa...

Gokväll, Ninni!

Vilken vacker krans du fyndat rena rånet heheh; Är inte heller någon vän av kylan. Lagom är bäst!

Hoppas du njöt av ditt varma bad.

Kram Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...