fredag 18 december 2009

Julklapp till mig

Godmorgon.
Jag har köpt en julklapp till mig själv,en härlig parfym som doftar ljuvligt
Och jag kan ju gå igång på denna fina som sitter på,bara så underbart.


Vackra bestick kan man aldrig få för många av.

Dessa kommer från Artus o Gerda.



Här hänger mina stora ängla vingar,lite extra mysigt nu till jul med dessa.
Jag håller på med ett par änglavingar som jag gjort av järntråd och spets men dom är inte klara en,har varit lite trött på sistone så jag har inte orkat gjort dom klara,men jag lovar att visa dom när dom är klar.
Min mamma fyller år idag så vi åker dit på kalas idag.
Kram o ha en go dag .
ninni





6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Åå så fin julegave til deg slev.. det må vi ha.. her får mor i huset en gave fra husnissen hvert år.. hihi...

Nydelige emalje ting.. de likte jeg så godt..

Klemmer Kerstin

Fågel Blå sa...

Hejsan dena kalla morgon brrrrr!!!!, men det gäller att pälsa på sej när man går ut!
Vackert är det ute nu!
Skall gå ut och fota lite, solen tittar fram och då kan det bli bra bilder!
Vilken ljuvlig parfymflaska du har köpt till dej själv helt Lovely!
och dina änglavingar är så fina!
Ha en underbar Dag!
Kram Kathrine!

Viola sa...

Härlig julgåva..det gjorde du rätt i..visst är det underbart med gamla bestick, ha då ett trevligt kalas och fin helg, stor kram VIOLA

Vit som snö sa...

Bara flaskan var ju värd att köpa, hur söt som helst!!
Var hittar man såna stooora änglavingar?
Tycker dom är så vackra!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du visar alltid.Mysig parfymflaska du har köpt.Vilka fina änglavingar dom gillar jag.Vad skoj med kalas.Ha en super mysig fredag gulliga du julkram Rita♥

josimo sa...

Så vakker flakong!
Koselige bilder inne hos deg

Ønsker deg en god helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...