måndag 28 december 2009

Tradera fynd


Hej
Den här fina gamla tårtspaden har jag fyndat på tradera,det är tur att det finns, man kan göra lite fynd där ibland.
Annars så har det varit en riktigt skit dag på jobbet,kändes inte alls bra idag men jag har varit trött länge nu och vet inte varför,men dom kan ha en jävla attityd på jobbet ibland som jag kan tycka är jobbig,jag hatar människor som går om kring och är sur för ingenting.
Känns riktigt skit nu faktiskt,förlåt för mina ordval,men det skänns redan bättre....
Kram alla goa bloggvänner där ute ,det är tur att jag har er som är så positiva och glada.
ninni

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad jobbigt med tjuriga människor.Hur jobbigt som helst.Då är det bättre ta tjuren vid hornen och be att få prata med han eller hon och lösa problemet.Tycker jag i alla fall.Fin tårtspade.Ha nu en mysig måndag.i morron är en ny dag tur är väl det!!!!!!Kram Rita.

Viola sa...

Låter inte alls kul, jobbet ska ju bara funka rö där vistas man mkt utav sina vakna tid, hoppas det ordnar till sig, KRAM

Anonym sa...

hejsan!!vilken fin tårtspade du fyndat!!känner igen det du skriver om jobbet,alla är inte alltid justa mot varann trist nog men det är bra att du vräker ur dig,det är bara nyttigt!kram Åsa.

Mamma Su sa...

Bra att du känner att du kan ösa ur dig lite :)
Visst hjälper det en smula?
Stå på dig.

Kram Åsa

Märta sa...

Hoppas att det rättar till sig på jobbet. Vi behöver ju ett jobb att gå till, iallafall för lönen, sysselsättning kan vi ju fixa ändå. Tråkigt när det blir en sån dålig stämning, vet hur det känns, jag hade möjlighet att ändra på en del saker så nu är allt ok. Vilket fint tradera-köp du har gjort!
Hoppas att allt ordnar sig för dig!
Kram! Märta

Unknown sa...

Oj går det fortfarande att fynda på tradera?
Måste kolla runt där igen, men jag rycks med så lätt så plötsligt har jag budat på lite av varje som jag egentligen inte vill ha!!
Tråkigt att ha tjuriga människor omkring sig som själ energi men tur att du får ösa ur dig här och tanka tillbaka lite energi.
Camilla

Unknown sa...

Usch va tråkigt att behöva ha såna människor runt sig. Hoppas det blir bättre snart. Du behöver kanske vila lite oxå??

Jättefin gammal tårtspade du fått tag i.
Alltid kul med lite nya gamla saker :)

stor kram på dig,
Malin :)

Mitt hvite hus sa...

Uff så leit med jobben... ja slikt humør er ikke greit å ha på jobben.. det gjør noe med en selv også... Håper det blir bedre..

Så flott kakespade da..
Klemmer kerstin

Älskade pion sa...

Vilken fin tårtspade. Jag vet hur det är med griniga och elaka människor,har själv jobbat på en sån arbetsplats,tar sån energi.Ös ur dig du bara,blir bättre sen,lovar. ;) Ha en bra dag vännen. Kram Ulrika

Ett Vitare Hem sa...

Åh vännen vad trit med jobbet, energitjuvar finns det en del och trots att de kanske inte är så många är det just dessa som suger som tonåringarna här hemma säger.
Tårtspaden var ju helt underbar!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...