söndag 19 september 2010

Stockholm

Godmorgon.
Visar lite bilder från vår Stockholms resa,gamla stan är ett måste att gå till,där finns det en hel del fina inredningsbutiker.
Vilka underbara miljöer det är,här är ingången till det fina fiket vetekatten som vi besökte för en god fika.

Jag fyndade 8 st knivar på den fina butiken Årstiden.


Det var ett jätte bra pris det.



Den vackra virkade pläden köpte jag på Kungens lilla piga i gamla stan,ett jätte fin butik och ägarinnan kommer från Gävle så det är extra roligt att sladdra om lite ditt och datt.











Den är så vacker denna fina pläd eller det är ett överkast till en enkelsäng egentligen.
Nä nu måste jag fixa lite,ska jobba idag.
Visar mer i morgon var jag köpt.
Många kramar från mig till er.
ninni.







7 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vad mysigt ni verkar att ha haft det.:)Fina saker du fick med dig hem.ha en skön söndag vännen. kram ulrika

Ingela sa...

Hej på dej!

Vilka fina miljöer du visar! Inte är man bortskämd med Stockhom och gamla stan så då är det extra kul! Den virkade pläden är underbart vacker. Den är ju andvändbar lite varstans. Själv fick jag med mig hem två liknande stora fina virkade dukar i bomullsgarn från min faster. Det var farmor som hade suttit bak virknålen och min farmor blev min mor innan jag fyllt 2 år så då förstår du säkert att det dessutom finns ett stor affektionsvärde i dessa vackra dukar med frans.

hemma hos lilla mej sa...

Åååå va mysigt ni har haft det i storastaden.Vad fina knivar du köpte.Pläden var ju som en dröm bara så underbar.Ha en skön söndag vännen Kram Rita ♥

Anna-Lena sa...

Fina saker du fyndat! Härligt med en stockholmsdag!

Goa söndagskramar till dig!

Anna-Lena♥

Fågel Blå sa...

Vilka fina bilder från Stockholm!
Och så fint överkast!
Ljuvligt!!!!!
Väntar med spänning på flera bilder!!!!
( fniss )
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

Mitt hvite hus sa...

Så koselig du har har det i Stockholm... flotte kniver..og et nydelig hekle pledd...

klemmer =)

EM sa...

Ja vi Gävle-folk finns överallt...
Fin pläd. Jag älskar plädar. Och knivarna är jättefina. Perfekt till smörknivar med de raka, breda bladen.
kram elsamarianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...