tisdag 28 september 2010

Fågel bur

Halloj på er.
Jag och mannen har sovit i stugan i natt,himla mysigt!! har varit och plockat mossa i massor till hösten och julens pyssel.
Den vackra fågelburen som jag köpte för ett tag sedan står på övervåningen just nu.

Helt underbara detaljer,kolla in fötterna.

Och låsen på luckorna.


Här i sin helhet ,blev helt såld på denna underbart fina fågelbur som jag köpt på den fina gårdsbutiken Tant Elwira.
Ja ha nu en fortsatt trevlig dag allesammans!!!
ninni.




10 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh så fin denna vackra fågelbur är!
Ha en fin Kväll!
Kramis Kathrine

EM sa...

Vilken fin fågelbur. Jag gillar färgen och patinan.
Vad mysigt med en stug-kväll och att plocka eget till pysslet.
Ha en skön höst-tisdag
kram elsamarianne

Hanna sa...

jätte fin.
kram
hanna

Marie sa...

Vilken vacker fågelbur, underbar färg!

Kram Marie

Vit som snö sa...

Den är lovely!! Härligt, för jag faller alltid för dina inköp:) O är lite avis på dom fina butiker du har runt dej!
Kram Cilla

Solveig sa...

Så nydelig! Dette var et helt spesielt fuglebur! Bare så lekkert med den sjøgrønne fargen! Kjekt å ha noe som ikke finnes i alle hjem:o)
Ønsker deg en strålende onsdag.
Klem fra Solveig

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Toppenfin fågelbur! Gillar verkligen färgen o patinan.

Kram från Australien♥

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken härlig fågelbur.Bara så läcker med detaljer och färgen.Vad skönt att sova i stugan mitt i veckan lite guldkant på tllvaron är ju aldrig fel.Härligt att du plockat mossa.Det är ju bara så mysigt till mycket grejer.Önskar dej en skön onsdag rara du Kram Rita ♥

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for et flott fuglebur.. den nydelige fargen ... formen på det og de små føttene...

Kjempefint..

klemmer =)

Älskade pion sa...

Urfin fågelbur.Vad snyggt ni har det i eran stuga,blir lite avis.;)Ha en skön dag Kramar Ulrika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...