lördag 4 september 2010

Ljusflaska

Godmorgon.

En fin flaska får agera ljusstake i ett av fönstren i sovrummet i stugan,om ni kikar ut genom fönstret så ser ni vad nära vi har ner till vattnet från stugan,det är helt underbart,jag älskar detta underbara ställe.

En fin liten glas kupa har jag köpt på den fina butiken Madame Nyberg här i valbo,den kan man ha till mycke fint,just nu ligger det några fina kottar på ett gamalt silver fat.



Idag blir det jobba igen så ha en riktigt fin dag.



ninni.




8 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Förstår att du tycker om stället! Måste vara en härlig utsikt!

Kram Mimmi

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!

Så fint med ljusflaskan o gud så underbart stugan ligger alldeles intill vattnet!! Jag förstår att du trivs där:)

Ha de bra!

Kramar gunilla

MODERN COUNTRY sa...

God morgen Ninni !

Håper du hadde en riktig herlig helg, så lang. Synd du må jobbe i dag, Søndager er jo så fine og bare late seg på :)

Ja da er tiden inne for å hente frem lys fra lagrene igjen. Her brenner de varmt om kveldene. Går selv rundt og tenner lys i alle rom. Koselig..

Ha en fin dag på jobb !
Aina

Ewa sa...

Oh va mysigt du gör i stugan, förstår om du njuter av stunderna där:)
Tack gulliga Du för de söta kommentarerna du ger oss, skulle va kul om du kom o hälsa på nån dag!
Kram o ha de gott idag
Ewa

EM sa...

Det måste vara underbart att ha en sån stuga. Ha en skön söndag
kram elsamarianne

hemma hos lilla mej sa...

Förstår att du trivs i din stuga!Vilken utsikt.Ha en fin dag vännen Kram, Rita ♥

Levindas Värld sa...

Jag förstår att du älskar det där stället :) Så härligt för dig att kunna rymma ut till stillheten sådär i skogen när du vill. Underbart!

Jamen jag följer mer än gärna med till Tant Elwira på onsdag, vi kan ju höras om tisdagen också. Blir det inte stugan kanske jag kan följa med och kika på kläder om du vill :)

kramis!!

Fågel Blå sa...

Hej Ninni!
Fint med ljus i flaskan!
Åh så spännande att få se bilder hos Tant Elvira!
Jag har skickat ett mail till dej!
Kram Kathrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...