onsdag 8 september 2010

Grattis charlie 4 år

Hej
Idag fyller vårt barnbarn charlie 4 år,tänk vad tiden går fort,så nu ska jag på kalas.
Jag dekorerade en flaska röd vin till Jessica med butiken Tant Elwira igår,den fick hon som ny öppnings present av Eva och mig,det blev så klart spets,pärlor och en torkad hortensia som dekoration .

Kolla in sötnosen Gunnvald,minstingen i vår hundfamilj han är 3,5 månad nu,vilken liten charmig kille,han sitter naturligt vis på bordet bredvid datorn när jag sitter och bloggar,mammas kille!!!!


Här har vi födelsedags barnet själv ,charlie som fyller 4 år,han har just fångat en fisk i vår stuga och är så stolt,han sitter i pappa freddes knä på bilden,ja nej nu måste jag fixa här inför kalaset jag ska på,måste slå in lite presenter.
Kram o ha en fin dag.
ninni.




8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hello Ninni!
Oh vad skoj att gå på kalas!
Så stora dom blir det går fort!!!!!
Åh lilla gullig Gunvald, så sööööt han är!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder du visar idag,Gullig present du gav till Jessica.Vilken söt Gundvald,jättegullig.Vilken sötnos Charlie var .ja åren går så fort.Hoppas att det blir ett mysigt kalas!!!!!!Ha en fin dag gulliga du.Kram Rita ♥

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Grattis till barnbarnet! Vilken härlig födelsedag med mycket sol å värme. Vilken söt liten vovvis, många kramisar o pussisar från en som älskar vovvisar!

Kramis Elin

EM sa...

Så roligt med födelsedagskalas, grattis till barnbarnet. Och vilken trevlig present till öppningen.
Lille Gunnvald,sån sötis. Vi har en Gunvald också, men han är katt...
kram elsamarianne

Unknown sa...

Så vackra bilder du bjuder på!! Så vackert flaskan var dekorerad! Grattis till 4åringen! Ha det så gott. Kram Lenita

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll grattis till ditt barn barn.. men din lilla gunnvald e ju för söt.. fina bilder kramar sussie

Mitt hvite hus sa...

Grattis....

herlieg bilder Ninni...

skjønn Lille gutten er og voffsen da.. virkleig flott..
Klemmer =))

HÖNSHUSET sa...

Hej hej!!

Vilken liten sötnos - lille valpen! O stort grattis till barnbarnet!!!

Så fint du dekorerat vinflaskan o vilken härlig butik det verkar vara, Tant Elwira!! Elwira heter vår ena lilla katt:)

Ha de bra!!

Kramar gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...