söndag 9 oktober 2011

Sommarens sista blommor och mina älsklingar

Godmorgon.

Jag tog in sommarens sista stjärnflocks nu,måste passa på att njuta av dom underbart fina godbitarna,det är en stor favorit hos mig när det gäller sommar blommor,så underbart vackra
Nu till några andra gobitar som jag älskar mest i hela världen,vårt barnbarn Charlie kom på besök och sitter och ritar för fullt,en riktig myskille med mycket känslor och funderingar.



Här lilla Nova som är en riktig tokrolig tjej,man skrattar gott åt hennes kommentarer.





Här min dotter Emma med stora magen,det är lilla Tindra som ligger där och kommer ut om ca 3 veckor,jag längtar tills att jag får lukta och känna på den lilla tjejen,ja det var lite om det som betyder mest i hela världen,man önskar att man hade mer tid med dom små,men det är så när man jobbar mycket,att vara mormor idag är inte som att vara mormor förr,men himla gott är det,älskar er över allt på jorden!!!
Kramar till er alla som kikar in här och ha en fin söndag.
Ninni








9 kommentarer:

G:a Affären sa...

Oj, är du redan mormor?!
Lyckliga du som har både barnbarn och valpar att snusa på.
Visst är stjärnflockan fin, jag brukar torka dem men har helt glömt bort det i år. Vi har haft flera minus inatt så de kanske inte har klarat sig.
Kramar
/Cia

Lisas torp sa...

Åh, har du fortfarande stjärnflocka kvar!? Så fin den är - också en av mina favoriter!
Så ljuvligt med barnbarn och ännu ett till på gång! Så otroligt spännande!
Kram
Lisa

Marie Louise sa...

Bästa som finns att få vara mormor..ha det gott kram Marie

Levindas Värld sa...

Vilket härligt å glatt "må-bra"-inlägg :-) Familjen är det allra viktigaste och med dem mår man sååå bra!!

Jasså du är hemma imorgon måndag, då kommer jag gärna förbi då :-) Ska vi säga 11?

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra söndag!
Kram
Hanna

jessikan sa...

Åh vilken härlig skatt du har i dina barnbarn! Jag kan tänka mej att det är helt underbart. Ja, det är vår tids dilemma, att man inte kan vara den närvarande mormorn. Men ta vara på dina stunder. Kram Jobsories

HOUSE of MANDY sa...

Va mysigt att fortfarande kunna ta in lite blommor. :) Va spännande med lilla Tindra!

Och ja det är sant, så jag hakar på er bloggerskor ett tag till :)
Kram Amanda

Vardag och flärd sa...

Barnbarn är så fantastiskt och fint och snart har du tre!
Kram Eva

Levindas Värld sa...

God Morgon!

Då ses vi vid 11-snåret idag vännen :-)

Kram-kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...